akle Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Jeg smakte en Australsk vin for en stund siden. Jeg synes den var veldig god, den hadde vel lite garvestoff for den var ikke så sur og bitter. Og jeg som er ganske ung kunne drikke en del av den og nyte den, har drikket litt rødvin før men har sytes de fleste har vært litt sure. Det var en kartong vin. Kartongen så ut som en jus-kartong og var rød, men tror det var noen striper på den litt usikker. Slik så kartongen ut med skru kork, og var på rundt en liter. Noen som vet hva den heter? Edit: skrive feil. Endret 11. januar 2009 av akle Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jacobs Creek, muligens? Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 kanskje litt for mye av vinen? Lenke til kommentar
akle Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 kanskje litt for mye av vinen? hehe næi drakk ikke så mye. Lenke til kommentar
akle Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Det er nokk ikke Jacobs Creek, Har søkt litt men finner ikke noe. Er kanskje vanskelig og finne igjen en vin!? Lenke til kommentar
vegham Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Jeg tror ikke vinen er Australsk. Jeg mener det finnes en italiensk vin som er som du beskriver. Du finner kanskje igjen navnet her. Endret 16. januar 2009 av Wulong Lenke til kommentar
akle Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Tror den er Australsk. Men kan helt sikkert komme fra en annen plass. Lenke til kommentar
akle Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Du hadde nok rett, Ciao har slike "flasker Tusen takk! Endret 16. januar 2009 av akle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå