mhm. Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Vet det har vært en del tråder om dette, men det blir bare rotete. Derfor lurte jeg på om det var mulig å få satt opp en fullstendig liste over hvor/hvordan man kan se kampene. Lørdagskampen: NRK 1 18:00-kampene søndag: 20:00-kampen søndag: TV2 Mandagskampen: TV2 Zebra Så om du foreksempel vet hvordan man får sett 18:00-kampene søndag; skriv det, så skal jeg legge det inn her. På den måten kan vi samle det på et sted. Kan sikkert gjøre den mer komplett ved å legge inn landskamper, NM og andre turneringer, men det tar jeg etterhvert som de kommer Ps. Listen er satt opp med forbehold om at de skal spille kampene på samme måte som forrige sesong. Endret 12. januar 2009 av mhm. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Lørdagskampen: NRK 1 Søndag 18.00: Betalingspakke Søndag 20.00: TV2 Mandagskampen: TV2 Zebra Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Søndag 18.00: Betalingspakke Betalingspakke? Hadde jo vært greit å finne ut hvor og hvordan man kan se de da. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ja jeg sliter selv med å skjønne opplegget til de 5 søndagskampene. Håper noen kan legge ut info om hvordan man skal skaffe dem. Eneste jeg vet er at man kan kjøpe den på TV2 Sumo for å se dem på web, men jeg vet ikke hva man gjør for å se dem på TV. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Er vel meninga at 18.00 kampene skal gå på IPTV som Lyse driver, ellers skal kampene gå over Internett. Vis jeg har forstått det riktig Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Er vel meninga at 18.00 kampene skal gå på IPTV som Lyse driver, ellers skal kampene gå over Internett. Vis jeg har forstått det riktig Skjønner ikke helt det IPTV-tullet jeg.. Og hvorfor skal man gjøre fotball mindre tilgjengelig? Greit at det får folk til å dra på kamper, men hva med bortekamper? Er ikke alltid det passer seg å dra fra Oslo til Tromsø. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Helt enig, synes mere av fotballen også burde gå på vanlig TV, trodde de ville ha seere jeg da men.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er vel meninga at 18.00 kampene skal gå på IPTV som Lyse driver, ellers skal kampene gå over Internett. Vis jeg har forstått det riktig Skjønner ikke helt det IPTV-tullet jeg.. Og hvorfor skal man gjøre fotball mindre tilgjengelig? Greit at det får folk til å dra på kamper, men hva med bortekamper? Er ikke alltid det passer seg å dra fra Oslo til Tromsø. De som betalte mest fikk rettighetene. Sånn er det. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Afaik så har TV2 og Microsoft en avtale om at man skal ha mulighet til å se webtvkampene via xbox360, i så tilfelle så kan vi bare flekke ræv til Lyse og dies monopol. TV2 greide nå i det minste å nå ut til mer en promille av den norske befolkning med sine betalpakker. Lenke til kommentar
bjartesi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Afaik så har TV2 og Microsoft en avtale om at man skal ha mulighet til å se webtvkampene via xbox360, i så tilfelle så kan vi bare flekke ræv til Lyse og dies monopol. TV2 greide nå i det minste å nå ut til mer en promille av den norske befolkning med sine betalpakker. Er det kun de som har IP-TV via Lyse (altiboks) som får sett det. Jeg har Nextgentel med TV 2 sport og fikk sett alle kampene der på TV i fjord. Det blir for dumt om jeg skal måtte gå tilbake til å se kampene på pcen...det er å gå flere år tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå