Gå til innhold

Kringkasting av Tippeligaen 09

mhm.

Anbefalte innlegg

Vet det har vært en del tråder om dette, men det blir bare rotete. Derfor lurte jeg på om det var mulig å få satt opp en fullstendig liste over hvor/hvordan man kan se kampene.

Lørdagskampen: NRK 1

18:00-kampene søndag:

20:00-kampen søndag: TV2

Mandagskampen: TV2 Zebra

Så om du foreksempel vet hvordan man får sett 18:00-kampene søndag; skriv det, så skal jeg legge det inn her.

På den måten kan vi samle det på et sted.

Kan sikkert gjøre den mer komplett ved å legge inn landskamper, NM og andre turneringer, men det tar jeg etterhvert som de kommer

Ps. Listen er satt opp med forbehold om at de skal spille kampene på samme måte som forrige sesong.

Endret av mhm.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Er vel meninga at 18.00 kampene skal gå på IPTV som Lyse driver, ellers skal kampene gå over Internett. Vis jeg har forstått det riktig :)

Skjønner ikke helt det IPTV-tullet jeg..

Og hvorfor skal man gjøre fotball mindre tilgjengelig? Greit at det får folk til å dra på kamper, men hva med bortekamper? Er ikke alltid det passer seg å dra fra Oslo til Tromsø.

Lenke til kommentar
Er vel meninga at 18.00 kampene skal gå på IPTV som Lyse driver, ellers skal kampene gå over Internett. Vis jeg har forstått det riktig :)

Skjønner ikke helt det IPTV-tullet jeg..

Og hvorfor skal man gjøre fotball mindre tilgjengelig? Greit at det får folk til å dra på kamper, men hva med bortekamper? Er ikke alltid det passer seg å dra fra Oslo til Tromsø.

De som betalte mest fikk rettighetene. Sånn er det.

Lenke til kommentar
Afaik så har TV2 og Microsoft en avtale om at man skal ha mulighet til å se webtvkampene via xbox360, i så tilfelle så kan vi bare flekke ræv til Lyse og dies monopol. TV2 greide nå i det minste å nå ut til mer en promille av den norske befolkning med sine betalpakker.

Er det kun de som har IP-TV via Lyse (altiboks) som får sett det. Jeg har Nextgentel med TV 2 sport og fikk sett alle kampene der på TV i fjord. Det blir for dumt om jeg skal måtte gå tilbake til å se kampene på pcen...det er å gå flere år tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...