Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

PayPal - er kjøpet fullført?

Anbefalte innlegg

Hvis denne ikke er postet riktig, kan noen flytte den?

Hei, jeg har nettop bestilt noe fra ebay og jeg måtte betale via paypal. Jeg laget ny paypal konto og bekreftet epost adressen. Jeg klikket på "Knytt til og bekreft et debet- eller kredittkort" under gjøremålslisten. Kom inn på en side hvor jeg måtte legge inn kredittkortnummer på nytt, noe som jeg gjorde helt i begjynnelsen. Skrev det inn og trykket lagre men det kom at kredittkortnummeret allerede var registrert. Jeg gikk tilbake til ebay og så at kjøpet var bekreftet. Innpå paypal sto det fullført på ordren selv om jeg hadde 0.00 total NOK på paypal saldoen. Er kjøpet fullført?

Endret av sondredh94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis denne ikke er postet riktig, kan noen flytte den?

Hei, jeg har nettop bestilt noe fra ebay og jeg måtte betale via paypal. Jeg laget ny paypal konto og bekreftet epost adressen. Jeg klikket på "Knytt til og bekreft et debet- eller kredittkort" under gjøremålslisten. Kom inn på en side hvor jeg måtte legge inn kredittkortnummer på nytt, noe som jeg gjorde helt i begjynnelsen. Skrev det inn og trykket lagre men det kom at kredittkortnummeret allerede var registrert. Jeg gikk tilbake til ebay og så at kjøpet var bekreftet. Innpå paypal sto det fullført på ordren selv om jeg hadde 0.00 total NOK på paypal saldoen. Er kjøpet fullført?

Logg inn på Paypal og sjekk selve betalingen/ordren. Da ser du raskt om du har sendt penger eller ikke.

Det er helt normalt at saldoen er 0 selv om du har betalt. Betalingen kommer jo fra ditt kredittkort og sendes med en gang videre til mottaker = 0 i saldo selv om transaksjonen er gjennomført.

Ellers pleier man å få tilsendt kvittering på mail når man har betalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...