Supercc Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei, hei, folkens! Kjøper en Yamaha YZFR-125 så fort snøen forsvinner, og kan ikke vente! Har spekulert mye på hvilken farge jeg skal ha, og har til slutt kommet fram til gul 2008 Elsker utseende og stilen, men motoren bekymrer meg. Det er en 4-takter, noe jeg er veldig glad for, siden de bruker mindre bensin, ikke noe oljeblanding, og tåler mer juling og kilometer. Men farten kan ikke sammenlignes med en 2-takter, og lyden kan også skuffe. Utseende på endepotten er jeg heller ikke så stolt over, selv om den forfra ser stor ut, med racinglook Jeg har vært innom youtube, men kommer ikke fram til noe. Er det noen her som vet hvilke trimpotter som finnes til Yamaha YZFR-125? Er det evt. noen andre trimmingsmuligheter uten å grave for dypt i lommeboka, og trosse loven så hinsides? All slags hjelp er jeg takknemlig for! Pris, effekt, lyd og utseende på trimmene er det jeg trenger Lenke til kommentar
rublings Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tror du har postet på feil sted Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kul sykkel! Det eneste du vil oppnå ved å kjøpe ny potte er (hvis du er heldig) ca 0.2 hk mer, og et desibellnivå på ca 100... Hvis du skal trimme en 4 takter må du nok desverre grave deg et stykke ned i lommeboka, bytter du hele eksosanlegget, vil du maks få ca 2-3 hk mer, bytter du da i tilleg forgasser, større dyser, og luftfilter vil du kansje få en økning på 5 hk tilsammen... Beste er bare å holde den original, og kjøpe ny potte, jeg lagde en selv, og fikk en ganske kul lyd, som fort forveksles med større sykler Nå har jeg en Hyosung 125 GTR, som er en 2-sylindra doch motor, litt anderledes lyd enn i 1 sylindra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå