Gå til innhold

Nettleseren låser seg hele tiden !


Gjest medlem-156616

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-156616

Det jeg måtte gjøre var å avinnstallere flashplayeren, siden det var den som skapte problemer , gjorde dette en to , tre ganger, så restartet jeg maskinen og innstallerte den på nytt.

Siden har jeg ikke hatt problemet :)

Men takk for hjelpen alle sammen :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Det at nettleser henger seg er et problem som gjelder alle os og nettlesere.

På vista har explorer vært mest stabil, faktisk, opera fikk jeg aldri til å virke på vista.

Kjører opera på xp, derimot, og opera låser seg der også...som med explorer.

Problemet som jeg har funnet er at enkelte ting får cpu bruken opp i 100%, og da låser nettleseren seg.

Har ikke funnet noe sammenheng mellom når det skjer, og jeg har også siste drivere, alle oppdateringer, nyeste flash, java osv.

Det nærmeste jeg har kommet er at det er feil på selve nettsiden som gjør at nettleseren ikke får lest den riktig og da spretter cpu opp i 100% og nettleser er låst.

Spurte selv om dette for en stund siden, og foreslo at nettleseren burde hatt en funksjon som gjorde at hvis cpu bruken kom over f.eks 90% så burde den stoppet lastingen av siden og enten avsluttet seg eller gått tilbake til startsiden.

Uansett mener jeg problemet ligger på den enkelte nettside, og derfor nytter det ikke å formatere....

Lenke til kommentar
Det jeg måtte gjøre var å avinnstallere flashplayeren, siden det var den som skapte problemer , gjorde dette en to , tre ganger, så restartet jeg maskinen og innstallerte den på nytt.

Siden har jeg ikke hatt problemet :)

Men takk for hjelpen alle sammen :D

Jeg sa jo dette allerede i post # 6. Avinstaller Adobe Flash...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-156616
Det jeg måtte gjøre var å avinnstallere flashplayeren, siden det var den som skapte problemer , gjorde dette en to , tre ganger, så restartet jeg maskinen og innstallerte den på nytt.

Siden har jeg ikke hatt problemet :)

Men takk for hjelpen alle sammen :D

Jeg sa jo dette allerede i post # 6. Avinstaller Adobe Flash...

Ok har ikke fått det med meg..

Men nå er uansett problemet kommet tilbake, har kjørt mange virus program og spyware program men ingenting hjelper uansett :(

Lenke til kommentar
Det jeg måtte gjøre var å avinnstallere flashplayeren, siden det var den som skapte problemer , gjorde dette en to , tre ganger, så restartet jeg maskinen og innstallerte den på nytt.

Siden har jeg ikke hatt problemet :)

Men takk for hjelpen alle sammen :D

Jeg sa jo dette allerede i post # 6. Avinstaller Adobe Flash...

Ok har ikke fått det med meg..

Men nå er uansett problemet kommet tilbake, har kjørt mange virus program og spyware program men ingenting hjelper uansett :(

 

Har du innstalert microsoft silverlight?

Prøv det og se om det blir bedre da. ;)

http://www.microsoft.com/silverlight/resources/install.aspx

Endret av Happy2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-156616
Det jeg måtte gjøre var å avinnstallere flashplayeren, siden det var den som skapte problemer , gjorde dette en to , tre ganger, så restartet jeg maskinen og innstallerte den på nytt.

Siden har jeg ikke hatt problemet :)

Men takk for hjelpen alle sammen :D

Jeg sa jo dette allerede i post # 6. Avinstaller Adobe Flash...

Ok har ikke fått det med meg..

Men nå er uansett problemet kommet tilbake, har kjørt mange virus program og spyware program men ingenting hjelper uansett :(

 

Har du innstalert microsoft silverlight?

Prøv det og se om det blir bedre da. ;)

http://www.microsoft.com/silverlight/resources/install.aspx

Ja har lasta den ned nå¨så får se :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...