Gå til innhold

SKINNJAKKER, Noen som har gode tips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden.

 

Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Prisklasse tenker du på da? Så faktisk en helt ok jakke på Urban, men dette var en stund siden, så det er jo kanskje et rimelig alternativ viss den fortsatt selges.

Ellers har Dries Van Noten sannsynligvis årets frekkeste, skal se om jeg finner igjen bilde.

Evn. Bottega Vendeta for en mer sommerlig.

Lenke til kommentar
Prisklasse tenker du på da? Så faktisk en helt ok jakke på Urban, men dette var en stund siden, så det er jo kanskje et rimelig alternativ viss den fortsatt selges.

Ellers har Dries Van Noten sannsynligvis årets frekkeste, skal se om jeg finner igjen bilde.

Evn. Bottega Vendeta for en mer sommerlig.

 

 

Ikke over 2500 kr...

Lenke til kommentar

Jeg fant ikke noe jeg likte, men på Carlingsene i Oslo var det en del salg på skinnjakker. De har mye rart rundt om kring over alt nå også. Kom deg rundt på butikker der du bor, de har garantert noen gode kjøp :)

 

Kjøpte meg nettopp en skinnjakke som er alt for dyr for meg. Har fortsatt én dag på å bytte og tror nesten jeg må det. Skinnjakker har (dessverre) en veldig tynn grense mellom blodharry og dritkul. :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg fant ikke noe jeg likte, men på Carlingsene i Oslo var det en del salg på skinnjakker. De har mye rart rundt om kring over alt nå også. Kom deg rundt på butikker der du bor, de har garantert noen gode kjøp :)

 

Kjøpte meg nettopp en skinnjakke som er alt for dyr for meg. Har fortsatt én dag på å bytte og tror nesten jeg må det. Skinnjakker har (dessverre) en veldig tynn grense mellom blodharry og dritkul. :hmm:

 

JA! Det har de.. Jeg er ikke ute etter de svarte som det selges så mange av. Jeg synes de svarte er harry UANSETT..

Passer ikke til meg. Men en hvit eller en lysebrun hadde vært stilig!

Ja, skal til Oslo på lørdag, så da blir det leting etter jakke!

Lenke til kommentar
Min er i mørkebrun. Er egentlig dødsforelsket i den, men det er 2 detaljer jeg "hater" på den. Er trist om jeg må bytte den :(

 

Ja, er ofte sånne småting som ødelegger slike jakker. (og egentlig mange andre slags plagg)

F.eks en glidlås, som får det til å se ut som en Harley Davidson jakke... Slike ting er irriterende..

http://www.asos.com/Diesel/Diesel-Leather-...eather&sh=0

 

Personlig syns jeg den på linken der er helt utrolig kul! Elsker den! Men nå har det seg sånn at jeg ikke bruker XL i jakker..

Lenke til kommentar
Min er i mørkebrun. Er egentlig dødsforelsket i den, men det er 2 detaljer jeg "hater" på den. Er trist om jeg må bytte den :(

 

Ja, er ofte sånne småting som ødelegger slike jakker. (og egentlig mange andre slags plagg)

F.eks en glidlås, som får det til å se ut som en Harley Davidson jakke... Slike ting er irriterende..

.. akkurat det som er problemet nå. To glidelåser jeg ikke kan fordra. Bestemte meg for å bytte nå for 10 min siden, lykke til med din skinnjakkejakt. De har mye "posete", stygge skinnjakker rundt om, men det skal være mulig og finne en du liker og. ;) Asos har jo mye kult også. Jeg hadde aldri klart å "pulle" den, men den var fin :)

Lenke til kommentar
Min er i mørkebrun. Er egentlig dødsforelsket i den, men det er 2 detaljer jeg "hater" på den. Er trist om jeg må bytte den :(

 

Ja, er ofte sånne småting som ødelegger slike jakker. (og egentlig mange andre slags plagg)

F.eks en glidlås, som får det til å se ut som en Harley Davidson jakke... Slike ting er irriterende..

.. akkurat det som er problemet nå. To glidelåser jeg ikke kan fordra. Bestemte meg for å bytte nå for 10 min siden, lykke til med din skinnjakkejakt. De har mye "posete", stygge skinnjakker rundt om, men det skal være mulig og finne en du liker og. ;) Asos har jo mye kult også. Jeg hadde aldri klart å "pulle" den, men den var fin :)

 

Jo takk. Lykke til med byttet og håper du finner en ny! Uten detaljer som ødelegger :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...