Sewero Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Den skrur seg av uten noe spesielt som skjer, ikke noe piping og konstant når XP loades, tenkte først overopphetning men når jeg kan ha på pc-en i BIOS i 3 timer uten at den skrur seg av tror jeg ikke det er det. Hjelp noen? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Klarer du å få den i safemode? Hvis ja, gjør det, velg systemgjenoppretting, og velg ett tidspunkt Pcen har tatt backup, og så skal den være i orden igjen. (Så lenge det er softwarerelatert) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Den skrudde seg av før den kom i sikkerhets modus også Lenke til kommentar
µT. Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 En annen ting det kan være, som en kompis av meg opplevde, er støv. Det var så mye støv inne i harddisken at den ikke ville fungere. Den slo seg før den kom inn i Windows. Etter at støvsugeren hadde gjort sitt, så fungerte den igjen :s Vet det høres veldig rart ut, men det er en mulighet for at det er det som foresaker det hele. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Skal prøve å støvsuge imorra Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Det funka ikke =( Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 OK. Når du slår på PCen, trykk F8 eller noe når Windows starter opp. Altså rett FØR XP-splashscreenen dukker opp. Mulig det er en annen knapp på din PC. Det står gjerne "Systemgjenoppretting" og tasten du må trykke. Ser nok ut som at formatering er siste utvei dessverre. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Formatering er ingen fare Har ikke noe på harddisken der så, bare oprativ system. Bruker bare den harddisken når jeg tester og fikser pc-er. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 OK, men hva er det da Formater i vei! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Nå får jeg ikke boota i fra cd engang. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du trenger ikke CDen. Normaltsett skal du ikke trenge CDen når du gjenoppretter fra F8 eller noe. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 For å gjennoprette må man vel ha aktivert det? Jeg mener å huske jeg ikke gjorde det på den disken. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 XP har vel en recoverypartisjon som er vel på 1GB eller noe. Men den er mest sannsynlig vekke hvis du har slettet den, eller slått den av i BIOS. Er det tilfellet, så sitter jeg fast Har du Googlet, og sjekket om noen andre har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå