Gnome Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei! Jeg sitter nyinnflyttet på studenthybel og skal til å prøve å øve på gitaren min. Jeg har et par desktop høytalere fra Logitec som jeg fint får til å spille musikk gjennom, også har jeg en gitar amp/effect modeller (nærmere bestemt en Boss GT-Pro) som jeg ønsker å øve gjennom. Saken er at Boss'en kan kobles til PC'en via USB for opptak ol. Jeg har fått inn driverne og de fungerer, og jeg har fått tatt opp i sound recorder. Problemet mitt er at jeg gjerne, uten å måtte åpne noe opptaksprogram, gjerne skulle fått lyden fra GT-Pro'en direkte ut i høytalerene. GT-Pro'en oppfører seg i windows som en hvilkensom helst mikrofoninngang, jeg setter den som kilde i "Sounds and Audio Devices" under kontrollpanelet. Det jeg leter etter er enten en innstilling som jeg ikke har funnet, andre løsninger kunne vært alternative softwaremiksere til windows (dette har fungert før, men de har gjerne fulgt med litt proffere lydkort enn AC'97...leom...). Takker på forhånd for (og sannsynligvis også i etterkant av) all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå