Tosha0007 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Nei -GPRS: Nei -EDGE: Nei -Email klient:Nei Form: Akkurat det samme, men helst ikkje klapp Må tåle litt, men treng ikkje ta hensyn til dette punktet Skjerm: Farge Pris: Om lag 2000 kroner utan abonement. Eg kan strekke meg litt lenger dersom det er naudsynt Diverse: -Kamera: Ja, skikkeleg kvalitet, gjerne 5 MP -Videokamera: Ja -Symbian: Uvesentleg -Infrarød port: Ikkje eit must -Blåtann (Bluetooth):Ja -Internminne: det er viktigare med minnekort plass -Minnekort?:Ja -MP3: Ja -Radio: Uvesentleg -UMTS: Uvesentleg -Triband: Uvesentleg -wLAN: Helst, dersom mogleg. Ikkje naudsynt - Mulighet for GPS: Nei - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Dersom WLAN, hadde det vore greit å hatt ja. -Batterilevetid: Ganske viktig Håper nokon kan kome med gode innspel. Har kanskje lyst å prøve Sony Ericsson eller Samsung, men eg skal lytt til alle forslag. På førehand takk for hjelpa. Eg har tatt vekk dei spørsmåla som er totalt uvesentlege for meg. Har til no sett litt på SE k850i, men den er kanskje litt over det eg er viljug til å betale Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 skal du ha wifi/wlan må du opp på 3000 før kriteriene dine er nådd (Se G900) jeg synes nesten det ikke finnes noen telefon med både bra kamera og bra mp3 spiller for rundt 2000kr så hva er viktigst kamera eller mp3 spilleren p.s eneste mobil med 5 mp som koster under 2000 er lg kc550 men nå er det jo en kjent sak at det automatisk er sånn at jo fler mp gir bedre bilder Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Se K810. Mange telenorforhandlere har denne på tilbud med kontantkort for tiden, men denne er da telenorlåst. Dersom du trenger en ulåst, er det imidlertid stort sett billigere å kjøpe en låst tlf og betale gebyr for opplåskoden, eller binde den til et sekundært telenor-abo og få operatørlåstkoden gratis, enn å kjøpe den billigst mulig ulåst på nettet (iflg amobil prisguide). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå