Athlon Power Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Har tenkt på å kjøpe meg ny bærbar nå og valget har falt på den nye Dell D600 med Centrino mobile. Dell Lattitude D600 1,4 Pentium M Mobile SXGA LCD Innebygd Intel WiFI Ethernet (Centrino) ATI Radeon 9000 32mb DDR 24x CdRw Innebygd Bluetooth Innebygd 10/100/1000 Lan ethernet2 Innebygd Modem Drive Bay diskettstasjon (For bytte med HDD) 30gb Ata 100 Hardisk 128 mb ddr ram (SETTER I MER SELV MEN DELL ER SÅ DYRE PÅ MINNE) 4 års Complete Care forsikring 4 års På stedet service Skal handle på rekvisisjon fra trygdekassen som krever servicen/forsikirngen. Så det kosta ca 2500 kr ekstra:( Tilsammen 19000 Er dette et bra kjøp? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Synest den virker litt dyr i forhold til hva du får, men laptop er ikke min greie. Hvor er prisen fra? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 syns det virka litt dyrt jeg også...men som sagt, bærbare pc'er er heller ikke min greie... Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Prisen er et spesialltilbud fra DELL set som koster er 4 års full service og forsikirin. Desberre er dette noe jeg er pålagt og kjøpe:s Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Du kan vel spare over 1000 kroner ved å gå for en 1,3 Ghz i steden, hvis det er mulig da. Ikke rare ytelsesforskjellen. Ellers er maskinen veldig bra både med hensyn på prosessorkraft, grafikkort og batterilevetid. Men du betaler nok noe mer, siden dette er en helt ny teknologi, som sikkert kommer til å falle fort i pris. Liten hardisk, lite minne og ikke dvd spiller er for dårlig på en bærbar til den prisen synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå