Grimnar Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Oslo er pakket full av telekiosken og andre som tilbyr mobiltelefoner, dvs elkjøp expert etc. Men jeg har bestemt meg (tror jeg) for en Nokia N79 uten abb. Men jeg aner ikke hvor den er billigst? Prisguiden gir meg bare nettbutikker og pr.dags dato koster den ca 3200,- hos komplett.no Så kan jeg være så heldig å finne den prisen noen plass i Oslo? Mvh Andreas Lenke til kommentar
µT. Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvorfor bestiller du den ikke fra nettet? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Computercity selger telefoner uten abbonement, mulig de har N79 inne. Butikkene befinner seg i Sandvika og Alnabru. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Trodde elkjøp var billigst på det meste, men dårlig service? Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Hvorfor bestiller du den ikke fra nettet? Jeg blir helt maroder av å vente på slike ting! Plutselig blir det rot med forsendelse etc. Nei fader. Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Computercity selger telefoner uten abbonement, mulig de har N79 inne. Butikkene befinner seg i Sandvika og Alnabru. De hadde ikke N79 i nettbutikken i allefall. Alnabru/Sandvik blir for langt for en stakkar trønder å finne frem til:) Jeg bor så og si midt i smørøyet så jeg tenkte mer på butikker i nærheten der. Men det blir vel en tilfeldig Expert/Elkjøp/Telekiosken, om ikke prisene er helt på jordet. Datakjeden.no/oslo hadde ikke mobiler i det hele tatt så der er vel ingen vits i å dra til. Trodde elkjøp var billigst på det meste, men dårlig service? Tenker du på service i butikken når man skal kjøpe, eller tenker du på service om det skulle være noe feil etc med telefonen? Førstnevnte bryr jeg meg ikke om, jeg vet hva jeg skal ha. Orker ikke å stå der og akkidere når jeg vet hva jeg skal ha. Research på nett først, så til butikken for å hente det man skal ha. Enkelt:) Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Trodde elkjøp var billigst på det mesteSer at reklamen virker, ja... Hvis du sjekker litt rundt vil du finne mange produkter billigere andre plasser.Sjekket prisen på E51 uten abbonemet på Elkjøp på Strindheim/Leangen, 2799,- kr skulle de ha (Koster 1939,- hos NetOnNet) Datakjeden selger ikke mobiltelefoner, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå