Voldsund91 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hei. Har hatt xbox 360 en stund nå..Og for ca 1 mnd siden kom jeg hjem frå sjø. Hadde kjøpt meg GTA 4 i utlandet. Spilte dette en stund, men så kom det en ripe i plata og den blei unreadable. Ripa var ca midt på plata, og den var helt rundt. Den var heilt bein. Så den ripa måtte komme frå xboxa. Kjøpte xboxa på ekspert. Det har ikke skjedd med noen andre plater, bare gta4 Så har jeg rett på nytt spill eller nå jeg ta inn hele xboxa? takker for svar Endret 11. januar 2009 av Voldsund91 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Du har krav på en reparert Xbox. Ring Microsoft support. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Dette har skjedd med meg og. Har hatt xboxen siden 24. Desember og har allerede fått ødelagt FIFA og SKATE (på 17 dager!!). Akkurat som du forklarer, med en helt passer-rett ripe rundt hele CD´en. Har ikke fått gjort noe med det, for har hatt mye på agendaen, men greit å vite hva man kan gjøre. Noen forslag? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 ta ut plata før du skrur av boksen.. Da slipper du dette problemet.. og ikke beveg på maskina mens du spiller... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ikke putt flere disker inn i Xboxen kanskje? Det er ikke noe sjakktrekk å fortsette å mate konsollen når den riper opp spill. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 ta ut plata før du skrur av boksen.. Da slipper du dette problemet.. og ikke beveg på maskina mens du spiller... Det var jo igrunn det jeg gjorde. Jeg som trodde det var noe ala Wii! Så man skal ikke sparke borti maskina når man spiller FIFA, altså? [/ironi] Lenke til kommentar
morgster Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Når det gjelder erstatning av spillet, må du legge inn dette på en nettside til MS (kontakt MS for å få adressen). Hvis det blir noe erstatning, vil dette i så fall bli i form av et MS-produsert spill, Halo f.eks. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Men vil MS reparere boksen? Sliter med dette selv, men får ikke noen tydelige striper rundt hele, men merker at det blir hakk i kanten rundt cden. Den har ødelagt 4 spill allerede, så det begynner å bli litt dyrt å spille XBOX Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Forstår ikke hvordan dere får det til jeg.. jeg kjenner INGEN som har dette problemet.. Alle behandler boksen sin pent... men jaja.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 *Peke på husgutt og skrike «FANBOY-ALERT!»* Selv om det skjer ikke med deg og vennene dine, betyr ikke at det skjer ikke med andre. ÅFfer skal de ljuge for det? Ring og klag til MS support, krev å få maskinen fikset. Spillet ditt kan du bare se lenge etter, det er det som suger balle ved MS. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Vel... Flytter du på boksen mens den spinner plata, så SKJER DETTE! Trodde de fleste med Xbox var klar over det Men hvis plata ble slik UTEN at du rørte boxen, da er det noe feil med den. Ring MS-support og få dem til å hente og reparere den Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Forstår ikke hvordan dere får det til jeg.. jeg kjenner INGEN som har dette problemet.. Alle behandler boksen sin pent... men jaja.. min mobil og mine venners mobil av samme type fungerer. Kjenner ingen som har hatt problemer med mobilen sin jeg. Jeg skjønner ikke hvorfor folk leverer de på service da?;;) selv om du ikke kjenner noen betyr det ikke at det ikke er feil på noen ting. Jeg selger xboxer og har sett dette tilfellet flere ganger. Værste er en kunde som hadde oppripet 9 spill! Mitt råd er: hvis dere oppdager maskinen ødlegger spillet så ikke putt i flere plater!!! angående erstatning av spill ville jeg heller gått dit jeg kjøpte maskinen og krevd om nye spill da den ikke skal ødlegge det. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Dette kan jo skje med fleste andre konsoller også, men Xboxen er kanskje litt spesielt utsatt for det. Har aldri fått det til på noen av mine dog. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det jeg vil anbefale trådstarter her er å faktisk ringe Microsoft og høre med de istedenfor å starte en diskusjon her. Det å starte noe som helst på nett ang. Xbox 360, PS3 eller Wii er et minefelt. Servicenummeret til Microsoft er: 800 14 174 Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 17:00 Lørdag: Closed Søndag:Closed De var veldig ålreite da jeg ringte de ang. RRoD. Og dersom de ikke kan hjelpe så kan du jo høre med der du kjøpte spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå