Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart sjerm ved instalering av Windows 7 beta 32.bit


Anbefalte innlegg

Skal instalere Windows 7 beta 1 32-bit og det virker som alt går rgreit under instalasjon helt frem til jeg kommer til punktet "compliting instalation". Da blir maskinen svart og alt den jobber ikke, men den går alikevell. Hvis jeg skrur den på igjen så får jeg beskjed om at windows failed to start, og at en nylig hardware eller software forandring kan være feilen.

 

Så får jeg en liste om hvordan jeg vil starte maskinen (Safemode, commandpromt o.s.v)'

Hjelper ikke og starte i safemode, da får jeg bare beskjed om at den ikke kan fullføre instalasjonen i safemode.

 

Gjør ops på at jeg har litt under 300mb for lite minne. Selv antar jeg at det kan være feilen, men hadde vært fint med en bekreftning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er neppe for lite minne som er problemet - dette er installasjonen, ikke når du kjører selve OSet. Uansett så burde ikke 300 MB "for lite" minne, gjøre at operativsystemet nekter å kjøre.

 

Siden Windows 7 er i beta vil jeg tippe at du har en hovedkort/skjermkort/RAM/whatever-kombinasjon som denne betaen ikke helt skjønner seg på. Slikt skjer desverre ;)

 

PS! Burde ikke men... "compliting"? Nice :)

Lenke til kommentar

Ok, så du mener at den ikke vil kjøre på maskinen? Det forundrer meg ikke i og med at maskinen er 7-8 år gammel :p

 

Den starter jo og får kopiert frivere og sånt, til og med når jeg tvinger den til og skri serg av så får jeg jo starta den i safemode, bare at den ikke vil fulføre setupen. D

 

Skal prøve en virtuell maskin på en nyere maskin jeg ikke vil instalere rett på disken.

 

Angående den PSen: Vet det er nice^^ Neida, skrev bare litt fort og du kjønner det sikkert.

 

 

Ok, så du mener at den ikke vil kjøre på maskinen? Det forundrer meg ikke i og med at maskinen er 7-8 år gammel :p

 

Den starter jo og får kopiert frivere og sånt, til og med når jeg tvinger den til og skri serg av så får jeg jo starta den i safemode, bare at den ikke vil fulføre setupen. D

 

Skal prøve en virtuell maskin på en nyere maskin jeg ikke vil instalere rett på disken.

 

Angående den PSen: Vet det er nice^^ Neida, skrev bare litt fort og du kjønner det sikkert.

 

Edit: Den likte ikke USB disken som sto inn. Glemte og ta den ut.

Endret av Rockie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...