unwill Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 I vanlig samsungstil tipper jeg en spesiell kabel men ikke trenger spesiell programvare. Hvis den får wifi så kjøper jeg den. Er vanligvis veldig fornøyd med dem. Mine siste 3 mp3 spillere har vært fra samsung. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) P3 er oppfølgeren til Samsungs suksesspiller P2. Kremt. Du vet vel at vanlig, sunn fornuft....slett ikke er så veldig vanlig? Endret 12. januar 2009 av LioKaiser Lenke til kommentar
kdog Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 P3 er oppfølgeren til Samsungs suksesspiller P2. Kremt. Du vet vel at vanlig, sunn fornuft....slett ikke er så veldig vanlig? Enig i at det er vanlig å presisere slikt i artikler, men nå har han sikkert lett i dagevis etter en anledning for å bruke det bildet. Vær litt grei :-) Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Antar det kommer en DMB-versjon av denne for det koreanske markedet, kanskje Samsung skulle vurdere å selge den samme versjonen i Norge mtp Norsk Mobil-TV ASs planer? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nå blir jeg bare forvirret. Først fant jeg nyheter om bærbare mediespillere på Hardware.no. Så var det på både hardware.no og amobil.no Så var det bare på amobil.no og nå er det nok en ny side i tek.no-nettverket som bringer meg nyheten om denne flotte spilleren. Dette fører jo bare til forvirring..? ...Så da er det vel ikke så vrient å trekke den slutningen at alt om MP3-spillere er på audiovisuelt. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Men ikke mobil-tv, som passer enda bedre inn i "audiovisuelt" enn mp3-spillere, altså? Endret 12. januar 2009 av arehei Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Mobil-TV er jo mobilrelatert, ergo amobil. Mp3-spelarar er reine audiovisuelle produkter. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Mobil-TV er jo mobilrelatert, ergo amobil. Mp3-spelarar er reine audiovisuelle produkter. Nei, du misforstår. Denne typen mobil-TV har like lite med mobiltelefoner som mp3 har. Altså, du kan godt få det i en mobiltelefon, men finnes mest av det i ganske dedikerte avspillingsenheter. edit: Se gjerne hvilken enhet de har som eksempel. Er det amobil eller audiovisuelt som da bør teste den? Endret 12. januar 2009 av arehei Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Meh...sånn mobil ja. :S Det er nok ikkje nokre klare linjer her nei, kan bli forvirrande til tider. Lenke til kommentar
Vaffel-twist Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg vil forvandle min P2 til en P3!!! Samsung burde holde bedre på kundene, gi dem no avslag ellr no sånt(har ikke råd til P3, kjøpte nettopp P2) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvordan er Lydkvaliteten på Samsungs spillere? Spesielt P2/P3 kontra iPod Touch ? får da håpe at det er bedre, siden ipod ikke er kjent for å ha den beste lydkvaliteten. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Cowon S9 ftw! 500 Mhz dual-core prosessor...markedsledende trøkk og kvalitet i lyden...AMOLED...55 timer musikk....11 timer film...the list goes on. Jeg har aldri i mitt liv hatt en heftigere spiller. Disse tilleggsapplikasjonene bør helst være bra med tanke på itouch, og at S9 støtter Flash. Har en drøss flash-spill å leke med på toget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg