Inc Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 I dag gir jeg bæng i teknikk og satser mer eksperimentelt Denne katten hadde ett spennde blikk Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er egneltig bare en ting som trekker ned her, og det er at fokus ligger foran pus. Og det er såpass langt foran at det ødelegger hele bildet for meg. Hadde fokus vært spot on, så hadde det vært et flott bilde. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg er enig med Tom, men det er jo fint fanget. Det er bare ikke helt gjennomført. Og jeg tror pusen er flinkere i engelsk. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg er enig med Tom, men det er jo fint fanget. Det er bare ikke helt gjennomført. Og jeg tror pusen er flinkere i engelsk. Hehe.. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Gitt tittelen på bildet... og at det er en katt..., .... Brukte lolbuilder og kom opp med dette; (ref lolspeak: http://icanhascheezburger.com/) Endret 12. januar 2009 av kiskogl Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hehe, blir vanskelig å ta det seriøst nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå