klev Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei Fikk plutselig et rart problem med nettet/pc`n min. Jeg kommer ikke på nett med explorer og msn Men Firefox fungerer supert. Står i MSN att det er uriktige proxy eller brannmur innstillinger Har prøvd slått av brannmur uten att det hjalp Lenke til kommentar
Chrisjoo Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei Fikk plutselig et rart problem med nettet/pc`n min. Jeg kommer ikke på nett med explorer og msn Men Firefox fungerer supert. Står i MSN att det er uriktige proxy eller brannmur innstillinger Har prøvd slått av brannmur uten att det hjalp ikke for å bare leke idiot, men testa og skru av og på pcen ? exit på msn og åpne på nytt? restarte Router/switch eller hva det skal være Lenke til kommentar
klev Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Hei Fikk plutselig et rart problem med nettet/pc`n min. Jeg kommer ikke på nett med explorer og msn Men Firefox fungerer supert. Står i MSN att det er uriktige proxy eller brannmur innstillinger Har prøvd slått av brannmur uten att det hjalp ikke for å bare leke idiot, men testa og skru av og på pcen ? exit på msn og åpne på nytt? restarte Router/switch eller hva det skal være jepp, prøvd alt det der. Skjønner ingenting av det her jeg, bitlord funka helt fint og Andre ting jeg kan sjekke? Lenke til kommentar
klev Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Kommer heller ikke inn på routern min med explorer, men firefox funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå