Inc Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hadde dette bildet i en tidligere anledning, men denne gangen har jeg lagt til en måne. Passerd den i bildet? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg synes ikke det passa i det hele tatt. I og med at jeg ser at det er en sol i bildet fra før og det er dag, så strider det imot logikken min for å si det sånn Føler at det er noe som er feil her. Og når du sier at du har kopiert månen inn, så vet jeg om det, og da føler jeg at det blir litt rart. Så, nei, jeg synes ikke det passa inn. Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nei,desverre. Det ser veldig unaturlig ut, men resten av bildet er virkelig flott! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tja, jeg er ikke helt sikker. Den fullfører jo den ene diagonalen, men er samtidig strengt tatt ikke nødvendig. Den er tydelig uansett. Samtidig er det en L. og den sedvanlige tredjepartsregelen. Det er fine farger, og stilige silhuetter. Du kan nok droppe månen, men det er ikke absolutt nødvendig. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Vet månen ble litt overrepresentert, men gave den en sjanse.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Mulig det hadde fungert bedre om du hadde tonet ned månen og gitt den et skjær av blått? I forhold til lysforholdene i bildet så er månen alt for tydlig. Tenk litt med på hvordan du ser månen når det er lyst ute tidlig på kvelden og du ser månen. Endret 11. januar 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå