fugletiteren Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg har en windows vista som jeg vil prøve windows 7 på. Men før jeg gjør det har jeg noen spørsmål: 1)Hvis jeg instalerer windows 7. Blir da alt jeg har på pcen sleta og jeg må begyne pånyt? 2)Kan jeg kjøre windows 7 og prøve det og etter på bruke vista? Eller blir jeg bunet til windows 7? 3)Jeg pleier å koble pcen til tven. Vill det fungere fortsat? _____________________ Si hvis noe var uklart _____________________ Lenke til kommentar
tor1986 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 du kan installere windows 7 på en egen harddisk/patrisjon, og velge om du vil starte vista eller windows 7 ved oppstart. dette har jeg gjort selv i dag, eneste problemet er at windows 7 ikke finner hovedharddisken min, der jeg har alle dataene mine Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 og husk, er du usikker på hva du gjør så ta for fuglenes skyld backup av viktige data Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 eneste problemet er at windows 7 ikke finner hovedharddisken min, der jeg har alle dataene mine Jeg hadde samme problem. Det viste seg at Win7 ikke hadde lagt stasjonsbokstav til en partisjon. Det er bare å gå inn i Disk Manager og tilegne en stasjonsbokstav til partisjonen. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 trot jeg gjør det på min gamle windows xp pcen(hvis det går?)for den er jeg ikke red for. er det noe jeg bør være oppmærksom for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå