SCV Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 jepps, kom i dag etter evig pes med og få den online, lasta ned nyeste patch/uppdate og fikk funky ny interface, og klikka første gang da jeg skulle velge ny avatar, mange personer som står rett opp og ned, velg og vrak, bladde 3 sider og da kom det noen grønne streker og en jævlig buzze lyd, fyrte den opp i dag, alt virket bra i 5 minutter, alt ble grønt (tror jeg) og så såg jeg de 3 forpulte lysa, har ikke kvitering lenger. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 trenger ikke kvitering. Du bare ringer xbox support og gir dem serienr. Da sender de dhl til å hente den. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 høres da altfor enkelt ut, koster meg heller ei krone? og hvor lang tid tar dette da? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 opp til en ukes tid sier ryktene. "lån" deg en konsoll på elkjøp mens du venter? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 jaja, har ikke annet valg en og ringe MS i morgen da. Takker for svar. tråden kan stenges. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 bump, og 3årsgarantien min er utgått. koster dette meg masse spenn nå da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kjøpte du den som privatperson har du 5års reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 kjøpte den som privatperson ja. 360 må da knapt ha vert på marked i 5 år. hva innebærer reklamasjonsretten da? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 ved en slik seriøs feil har du krav på reparasjon, hvis microsoft ikke vil ha den så må butikken du kjøpte den hos ta imot for å fikse den. (gratis). Lenke til kommentar
SCV Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 takker for svar Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Men da trengs det kvittering om du skal ta det med butikken. De kan muligens søke det opp i systemet også, men ikke stol på det. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
SCV Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Eneste kravet for å få den reparert, er att garantien ikke er brutt (ToU i medfølgende bøker/manualer). at jeg må ha disse, eller ikke ha gjort noe som står i desse bøkene/manualen. bøken/manualene tviler jeg på at jeg har, men boxen har stort sett bare stått der den står, så har den blitt litt syk, butikken er jeg heller ikke helt 100% sikker på. Men tror jeg vet det, så jeg kan da alså bare ringe til butikken og be det lete meg frem, så sender jeg den til dem, så tar dem en kjapp liten tlf? takker for supert svar xboxsupport. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
SCV Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 takker, min gode mann/dame. da skal jeg jammen ta og ringe med det samme! nå har jeg vert så treg at det er på tide uansett! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kan ikke noen bare å lage en fin, informativ tråd om hva man bør/skal gjøre når man har fått ROD..? Så blir den sikkert sticky og vi slipper disse trådene annenhver dag. GODT FORSLAG!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Sendte inn Xboxen min, helt gratis, de reiv ut absolutt alt i løpet av to reparasjoner, teknisk sett har jeg en ny konsoll i ett gammelt skall. Endret 12. februar 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
SCV Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 høre brillefint ut :)hvor lang tid tok det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå