mac_gyver Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hva gleder folk seg til i spillåret 2009? Jeg gleder meg til følgende hvertfall: Saboteur I am alive Forza 3? Assassins Creed 2? Splinter Cell - Conviction Mafia 2 CoD - Modern Warfare 2 GTA - the lost and damned Endret 22. januar 2009 av mac_gyver Lenke til kommentar
tobn Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Empire: Total War Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Guitar Hero: Metallica Guitar Hero 5 Rock Band Track Pack: AC/DC (om vi får bruke gitaren fra GH) Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 må si meg litt enige i mac gyver i dei fem nederste titlane, selv om eg sikkert ikkje kommer til å kjøpe alle. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg håper sykt at det kommer et Forza 3 i år. Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Dragon Age: Origins Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Dragon Age: Origins Empire: Total War Og Flere nyheter om et eventuelt World of Darkness MMO http://www.white-wolf.com/worldofdarkness/....php?line=intro Fra en artikkel på Eurogamer: World of Darkness, the in-development White Wolf MMO, will take four to five years to complete, CCP marketing director Magnus Bergsson told us last Friday at the company's offices in Reykjavik, Iceland. Speaking of a release date, Bergsson said, "We don't know yet. We're not really hiding any information about it, we just don't know yet. The actual design and exactly how it's going to be is being created right now, so when we actually know all of that we can guestimate how long it's going to take. These games typically take four to five years to make. I don't think this is going to be any different." CCP, famed for its EVE Online MMO, merged with US-based White Wolf in November 2006. World of Darkness is the long-running horror RPG franchise created by Mark Rein-Hagen, the most famous computer game incarnation of which is PC title Vampire: The Masquerade, published by Activision. The World of Darkness MMO was announced when the two companies merged last year, with both the American and Icelandic operations staying quiet on the subject ever since. Fans have since speculated that the game isn't in active production - rumours Bergsson laid to rest last week. "[World of Darkness] is one of the reasons we were so interested in White Wolf," he said. "It's a very mature IP. It's a great title for us to take and make into an MMO. First of all there are no MMOs like it. We kind of like that, and we want to explore some new avenues with that type of MMO - character-based and not being fantasy, per se. It's a real opportunity for us." In case you're still not convinced, a tour of the CCP office included a peak into a section covered in... vampire art. We'll publish a feature on our time in Iceland later this week. Endret 11. januar 2009 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Diablo 3 og Starcraft 2 :o Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg håper sykt at det kommer et Forza 3 i år. +1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Må si jeg er litt spent på både I am alive og Rogue Warrior. Dessuten gleder jeg meg til å få testa Saints Row 2. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg håper sykt at det kommer et Forza 3 i år. +1 +1 =2 Gleder meg ogås til Alan Wake.. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Empire : Total war Operation Flashpoint 2 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 1. Alan Wake 2. Mafia II 3. Heavy Rain 4. Splinter Cell: Conviction 5. Red Steel 2 Lenke til kommentar
eonbarn Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Halo 3 ODST ; o Håpe de fyre litt mer grim grafikk da, men det blir vel en av de større titlan dette året. Må vel også slenge mæ på Alan Wake toget, de finske utvikleran vet å lage spill ; p Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Gleder meg til Skate 2 kommer. (og litt til Mirror's Edge til PC) Lenke til kommentar
Actiii Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 (Mafia 2) (Guitar hero Metallica) ( Gta iv The Lost and damned) (CoD Modern warfare 2) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Pokémon Platinum! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Mafia II! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Gleder meg mest til spillene som kommer ut først i år: Fear 2 Red Faction 3 Nye Riddick Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Gran Turismo 5 og Assasins Creed 2 er nok de to titlene jeg ser mest frem til (er vel dog ikke fastsatt at noen av dem kommer ut i 2009 , men jeg håper og tror !) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå