svinepelz Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Dette er litt i samme gate som "hva hører du på for tiden", men mens denslags liste kan bli feil fordi man bevisst eller ubevisst farger listen, er dette rett og slett en konkret liste over hva du (og eventuelle samboere, besøkende el.l.) har spilt i det siste. Forutsetningen for at det skal funke er at du er rotete, som meg, og at du faktisk hører på mye musikk på fysiske media. Så, jeg drar i gang en liste først. Dette er musikken som ligger og slenger ved stereoen og PCen, og diverse andre steder i min umiddelbare nærhet. Rett og slett "nybrukt" musikk. Om det ligger en stack med CDer et sted lister jeg kun den øverste, selv om stacken er kanskje 15 CDer høy og flere av dem er relativt nybrukte: The Sparks - Kimono My House St. Thomas - You May Find A Treasure Everywhere Glasvegas Probot The Cure - 4:13 Dream ABBA - Gold The Zombies - Odessey And Oracle Placebo - Once More With Feeling: Singles 1996-2004 Portishead - Third Carpathian Forest - Black Shining Leather Iggy Pop - Lust For Life Matthew Sweet - Girlfriend The Aller Værste - Materialtretthet AC/DC - Powerage Lenke til kommentar
bloodben Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ikke største utvalget egentlig, men: Red Hot Chili Peppers - Californication Red Hot Chili Peppers - By the Way Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik Red Hot Chili Peppers - Stadium Arcadium The Beatles - (best of 1963 - 1965) *LP* Nirvana - Nevermind Metallica - Load Nickelback - Silver Side Up My Chemical Romance - The Black Parade Det er det jeg kan se som ligger her i åpenheten ivertfall Lenke til kommentar
someOen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) På bordet her ligger albmene 2112, Snakes and Arrows og Chronicles på bordet, fordi eg nettopp har rippet dem på pcen her. Låner dei frå broren min. Kjøpte faktisk dei to første albumene sjølv til jul til ham. xD Dessuten ligger det ein single frå det lokale bandet Apollo Analogue som eg fekk på ein konsert for ei stund siden. Edit: under tastaturet ligger faktisk CDen "Malin på månen". Jaha. Eg deler pc med søstera mi. Endret 12. januar 2009 av someOen Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 ...Rush? Måtte google den, hehe. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Her ligger: QOTSA - songs for the deaf Codplay - Viva la vida Tommy Tokyo og gjengen - dunno Baroness - Red album Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Rett ved siden av meg ligger det: Irene Kral - Wonderful Life Quincy Jones Big Band - Travellin' Jazz Spectrum Vol 8: Wes Montgomery Junior Parker - The ABC Collection Noen Soul EP'er med noen få låter per stykk Nas - Hip Hop Is Dead Termanology - How We Rock produced by DJ Premier Lenke til kommentar
xdye Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 skal vi se, her har jeg: The Killers - Sawdust + Day and age RHCP - Stadium Arcadium + What hits! + by the way + californication Metallica - And Justice for all + Death Magnetic Jean Michel Jarre - Oxygene + destination docklands + revolutions + aero Apocalyptica - Plays metallica by four cellos Bloc Party - a weekend in the city + silent alarm P.O.D - Sattelite det var det jeg fant i umiddelbar nærhet, som inngår i daglig høring Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg hatt opprydning i CD-samlingen i det siste, og det tilfører jo som kjent mer rot enn det fjerner. Så ... I en stabel på skrivebordet ligger: The Zombies - Odessey and Oracle Metallica - Master of Puppets The Byrds - Sweetheart of the Rodeo Muse - Black Holes and Revelations Van der Graaf Generator - Pawn Hearts Love - Forever Changes Happy Mondays - Pills 'n' Thrills and Bellyaches Camel - Music Inspired by The Snow Goose Iron Butterfly - In-A-Gadda-Da-Vida Marillion - Script for a Jester's Tear Kraftwerk - Trans-Europe Express Det er disse jeg har hørt på i løpet av foregående dager. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Sirenia - An Elixir For Existence Dio - Holy Diver I tillegg ligger et par musikk-dvder: Paradise Lost - The Anathomy of Melancholy Lynyrd Skynyrd - Freebird - The Movie Once upon a time in Norway. Jeg rydder ganske ofte Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Like før jeg kjøpte Once Upon A Time In Norway på Platekompaniet forleden. Er den verdt en titt? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har mye rart liggende her... Metallica - Death Magnetik Guns 'N Roses - Chinese Democrazy AC/DC - Black Ice Manowar - Gods of War Celine Dion - Power of love (skylder på dama...) Lynyrd Skynyrd - The Essential... Nightwish - Over the hills and far away Evanescense - Anywhere but home Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå