sveinao Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Pioneeren VSX-LX50 og tilkoblingsmulighet for et enkelt Karoke/mikrofon-anlegg. Karoke-anlegget har følgende tilkobling (i tillegg til 2 input for mikrofoner): 3 ledninger inn og 3 ut. (Video og 2 lyd). Oppsettet ellers er at Pioneer TV`n er koblet sammens med Recieveren med HDMI-kabel (HDMI 1). Canal Digital boksen koblet sammens med Recieveren med HDMI-kabel. Likeså er Playstation 3 koblet sammens med Recieveren med HDMI-kabel (HDMI 2). Ved avspilling av en karoke-DVD på PS3`en, så fungerer alt fint med lyd og bilde. Tenkte jo da at jeg kun trengte å bruke out-ledningene for lyden på karoke-boksen. MEN - Hvordan kan jeg få koblet denne Karoke/mikrofon-boksen til LX50`en, og få lyd fra mikrofonene, samtidig som recieveren står på (HDMI 2) for å spille fra PS3`en. Har prøvd de mulighetene jeg kommer på. Får jo lyd fra mikrofonene ved å bruke eks på DVD utgangen, men da forsvinner jo signalet fra PS3`en siden jeg da står på DVD og ikke HDMI 1. Har dere noen forslag hvordan jeg kan koble, for å få dette til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå