gorpium Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Hoppsann! Nylig ferdig med en retusjeringsøkt og fant ut at jeg ville legge ut en liten bildeserie. Er ikke blant de beste bildene som kom ut av økten, men av de mer interessante - da i rett sammensetting. Serien forteller en liten historie. Bare å studere modellen fra venstre til høyre. Håper det faller i smak. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Jenta var fin:D Men var noe jeg ikke likte med bildene! Føler kameraet ble for stort iforhold til resten av innholdet i bildene. Ble bare negativt dette, men finner desverre ikke så mye positivt å si for øyeblikket. Men, dette er min mening; p Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Får jeg spørre om valg av vidvinkel var bevisst her? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Er hovedsakelig kameraets posisjon og uttrykket på ansiktet som er hovedtingen her. Vidvinkel? Bildene er skutt på 55mm på en cropsensor. Bevisst var det ikke. Hun fikk kamera i hendene av en annen person, alt lys var rigget opp, så jeg tenke noen morsomme skudd var passende. Her er resultatet. PS: Det er en liten modell og kamerahuset med 24-70/2.8 er ikke så lite om du har sett det i virkeligheten. Endret 11. januar 2009 av gorpium Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg synes det er en allright liten serie. Litt leken, og med et litt overdrevet high key uttrykk. I det hele tatt godtatt, selv om det er en direkte merkelig fetish du har mtp antrekket. Hva er dette her egentlig? En uskikkelig amish-hente? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Takktakk. Overdreven high-key ja. Har faktisk fått sansen for det, men har forståelse for at ikke alle liker looken. Hehe. Vi fant det antrekket på det stedet vi var og tok bilder. Tenkte at det kunne sprite opp litt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg liker effekten her. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) MITT OBJEKTIV Huset tillhører Lovold nå^^ Morsom liten serie. Litt overdreven High Key look ellers så synes jeg serien er morsom og fin. Kostymet er rett og slett awesome. Endret 11. januar 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
Carny Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Bilde nr2 passer ypperlig til tittelen. Fin serie, men jeg lurer på om jeg ville plassert siste bilde som nr 2. Det ville gitt bedre flyt i serien, for min del i alle fall. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 dette falt i smak .. eneste negative jeg kan se er at du har brent den flotte lua hennes. Men ellers herlig. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Takktakk. Ja, jeg ser hva du mener og det hadde nok fungert det også. Sånn som jeg ser det nå. 1. Hun ser mot noen 2. Hun ser et motiv 3. Knipser 4. Lekent smil Takk DeViSoR Luen er brent ja, men i dette bilde har jeg fokusert på motivet og ikke det tekniske rundt. Ansiktet var prioritet hos meg. Har dog andre bilder fra samme shoot hvor modellen er mer "teknisk korrekt". Endret 12. januar 2009 av gorpium Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg liker slike bildeserier Syntes egentlig forholde (både fysiske og psykologiske/mentale) mellom jenta og kameraet passet godt. Det eneste jeg gjerne skulle sett at var annerledes er det sterke lyset i bakgrunnen og den utbrente hatten... (men nå kan jeg omtrent 0 og niks om lyssetting uansett: artig bildeserie Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Takk skal du ha for kritikken. Hehe, jeg forstår. Kunne ha reddet mer av hattens tekstur, men jeg føler at det ville ha fungert som en blikkfanger. Setter pris på kritikken. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Syns det var mye negativt her. For min del er det noe av det bedre jeg har sett her i det siste, selv om det ble litt lyst for min smak (hvertfall siste bilde). Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Takk Arbakadarba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå