H2H Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg har akuratt kjøpt meg nye disk... Seagate baracude V 120GB. Reinnstallerte windows XP og nå går nettverket mitt SINSYKT treigt... Noen som har noen tips å komme med? /*-H2H Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Tror ikke disken kan trege ned nettet noe spesiellt... Men et godt tips med windows nettverk er å legge til en wins-server, dette kan du legge inn på en windown server eller via samba hvis du ikke har tilgang til noen windows server.Da vil du oppleve at browsinga av windows-shares vil gå nesten like raskt som ftp Lenke til kommentar
H2H Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 joa... men det er ikke d som er problemet... problemet e at eg får MAX 100 kb/s ut fra DC++ selv om de andre har 8 mb/s... litt FOR treigt... dette gjelder selfølgelig også windows shareing.... /*-H2H Lenke til kommentar
guom Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg kjøpte maskinen min for en uke siden, og på samme dag fikk også jeg ADSL. Prøblemet mitt er akkurat lik ditt. Lenke til kommentar
ezzential Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 svaret mitt er: XP suxx! men fattern og en kompis sliter med det samme... Lenke til kommentar
H2H Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 fant sjøl feilen.... Kabel min va hvist maltrakterte... Takker for all hjelp.... /*-H2H Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 svaret mitt er: XP suxx! men fattern og en kompis sliter med det samme... dårlig kabel...jaja...kjendt problem med xp det (vi vet jo alle at problemet med xp ikke ligger inne i kabinettet hvertfall ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå