dippi10 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vil Rock Band gitaren og trommesettet fungere på en PS3 kjøpt i Norge? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg vet ikke, men lurer på noe av det samme. Har GHWT-instrumentene, og lurer på om jeg kan kjøpe Rock Band 2 fra USA (kun spillet). Antar dette skal funke, men fint hvis noen vet at/om det virker. Lenke til kommentar
Kagge Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg har en amerikansk ps3 og norske kontroller og alt annet funker helt fint på den. jeg har ikke prøvdt guitarer osv, men det kan ikke være noe forkjell. Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg kjøpte Rockband 1 - bundle pakken (trommer, mic, gitar) + en ekstra gitar fra USA til min norske PS3 - funker som bare det :-) Rockband - og Guitar Hero WT instrumentene skal forøvrig nå funke omhverandre uten at jeg har prøvd dette selv. Man skal altså kunne kjøpe Rockband 2 spillet og bruke det med GHWT instrumenter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå