Gå til innhold

Bug funnet på Diskusjon.no! Du er ikke annonym hvis du poster annomynt mens du har bruker!

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Tittet litt i en tråd nå og så en ting når jeg skulle quote en gjeste bruker:

Som dere ser på bilde so quotet jeg en gjest, men så tittet jeg litt ned før jeg svarte og så at den gjesten hadde navnet: "Malley" Vil det si at den brukeren er innlogget men velger å poste anonymt?

Jeg har market med RØD firkant rundr gjeste navnet, posten og der det står Malley, det er helt likt unntatt når du ser i tråden så står det Gjest_Gjest_* Men når jeg viste det sånn så står det Malley.

Du kan se det ved å trykke "Svar Nå" knappen så blar du ned der ser du de 10 siste postene.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare får at at tenknikere må rette opp denne så bumper jeg ved å skrive:

Malley er en bruker, jeg tok et søk på medlemslisten! Det viser seg at hvis du er innlogget å velger å poste annonymt så kommer bruker navnet dit opp!

Lenke til kommentar

Det er heldigvis ikkje så alvorleg som det kanskje ser ut. Det er ein bug i systemet som gjer at gjestefunksjonen henter eit brukarnavn frå ein nyleg oppretta brukar. Det tekniske underlaget må eventuelt andre svare på.

Uansett så får alle gjesteinnlegg dette navnet. Det ser du på denne lista: https://www.diskusjon.no/index.php?&act=Stats

Den viser dei 20 mest aktive brukarane det siste døgnet. Der finn du og Malley som alle gjestepostarar blir kalla for augeblikket.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...