guezz Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Dere som ikke har opplevd dette, vet ikke hva dere har gått glipp av! Den perfekte avslutningen på en ellers perfekt kveld. God natt 8) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hehe For 2år siden reiste vi guttaboys til gøteborg og gikk på strippe klubb og det var faen meg fett altså. Saken var det at man gikk der og bare drakk og preiket mens damene kastet klærne akkurat som vanlige utesteder. ahh det var tider. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg bare skal på strippeklubb! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Dere som ikke har opplevd dette, vet ikke hva dere har gått glipp av! Den perfekte avslutningen på en ellers perfekt kveld. God natt 8) Første gang eller?? siden du braverer såpass mener jeg! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Ja strippeklubber er en fin ting! Særlig når man er turist i Polen/Tyskland og har masse cash Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Ja strippeklubber er en fin ting! Særlig når man er turist i Polen/Tyskland og har masse cash Ehh nei det heter ikke strippeklubb der men H0rehus/bordell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå