Eloh Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei der. Når jeg spiller noen litt krevende spill, som Crysis - Warhead, Tomb Raider Underworld og L4D, fryser pcen min opp, og når jeg restarter pcen, får jeg "Hardware malfunction". Når jeg går i bios og sjekker status-greia, under 3.3V til monitoren, har jeg kun 2.6-2.7V. Hva er galt? Lenke til kommentar
Eloh Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 bump. Jeg hadde blitt sjeleglad om noen hadde visst hva problemet kunne være. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Lite juice i strømforsyningen, ustabilt hovedkort eller overoppheting i skjermkortet er mine tre gjett. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hei der. Når jeg spiller noen litt krevende spill, som Crysis - Warhead, Tomb Raider Underworld og L4D, fryser pcen min opp, og når jeg restarter pcen, får jeg "Hardware malfunction". Når jeg går i bios og sjekker status-greia, under 3.3V til monitoren, har jeg kun 2.6-2.7V. Hva er galt? 3.3 volten er 2.6 - 2.7V . Vel du sa det selv ... der har du problemet ditt. Er bare å grave dypt i lommeboken og få deg en ny strømforsyning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå