WaterMarked Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei. Sjeldent jeg skriver noe i denne delen av forumet, spesielt wii delen. Jeg har hatt wii i over ett år, og mangler gode spill. Jeg har for øyeblikket, SSX, Zelda og mario galaxy. Eneste som igrunnen falt i smak var mario og jeg har forsåvidt rundet det. Begynte nettopp på det igjen. Men er det noen andre spill som kan falle i smak? Jeg likte ikke zelda så godt, men har spilt noen timer. Men er lenge siden. Ssx gikk jeg og rimelig fort lei av. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Metroid prime 3, okami, super paper mario,de blob, zack og wiki mario kart,no more heroes, super smash broth. brawl osv... Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 kansjke ikke de blob/zack and wiki så mye, men ye, de der er ganske bra. hvis ikke så kommer det et nytt tales og symphonia 2 er ikke så dårlig som alle sier det er=P Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 star wars the force unleashed, konge spill, og for ikke å glemme: super smash bros brawl Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 force unleashed var den største skuffelsen noen sinne! OMG!! ps3 versjonen var btw like dårlig hvis du skal si det bare var dårlig på wii... ugh... Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 hvaforno?! det var jo genialt! lignende stil som jedi knight spillene, ps3 versjonen var mye dårligere pga elendige kontrollere, men med wiimoten ble alt genialt. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 psj, var som en enda dårligere versjon av dragon blade...=\ Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tar litt tid å komme inn i Zelda spillene hvis du ikke har spilt lignende spill før, det å gi opp etter et par timer blir feil, spillet tar jo sånt rundt 50-60 timer å runde. Super Smash Bros. Brawl burde dog falle i smak hvis du liker fighting spill. Resident Evil 4 er også et spill du burde sjekke ut, hvis du ikke allerde har spilt det da. Spillutvalget til Wii er ræva, desverre. Kjøp deg heller en 360 med Gears of War 2, faller garantert i smak. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Metroid prime 3 er et brukbart spill, tar vel 25 timer å runde. Sikkert flere bra men har bare Super Mario galaxy, som va genialt, men det veit du jo ^^ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det tar en stund å gå gjennom Zelda, men det er ikke så mye variasjon at det gjør noe. Har man spilt noen timer vet man hva man har å forvente. Jeg ville kjøpt Super Paper Mario. Greit det ser litt teit ut, men det er et av de morsomste spillene jeg har spilt på lenge. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Zelda eh? Anbefaler Ocerina Of Time for vitual konsoll(vis du allerede har Wind Waker følger det med forresten). Har de sluppet Majorask Mask for virtual konsoll forresten? Hakke sjekka på en stund. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Super Paper Mario som thecrow77 nevner er veldig bra. Et av de beste spillene ute til Wii. Men hvis du kan få tak i forgjengeren på Gamecube, Paper Mario: The Thousand Year Door så er det enda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå