Gå til innhold

BK: den hvite elven

dan83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ah! Fin location Dan!

Liker kontrastene i bildene med høst ved fjellskrenten og nesten snø i elven.

Det jeg synest mangler er at du viser at det er bevegelse i elven.

Komme deg ned på alle fire og få en stein i forgunn og elven og høst fargene med trær som bakgrun. Det tror jeg hadde gjort denne serien fullkommen.

Edit: skrivfeil

Endret av Eltviken
Lenke til kommentar
Synes bildene er altfor lyse. Spesielt steinene. De hvite steinene.

Jeg vil ha mer dybde, slik at man blir trukket inn i bildet.

Prøvde litt med fotosjappa...

å nei uff, ikke ødelegg bilde mitt slik!! Blir alt for unaturlig. Skjønner at steinene kan virke litt utbrent, men de var helt hvite og det er det som gjør denne elven/dette stedet litt "spesielt"

Men mulig de er litt for utbrent på siste bilde ja!!

Lenke til kommentar
ah! Fin location Dan!

Komme deg ned på alle fire og få en stein i forgunn og elven og høst fargene med trær som bakgrun. Det tror jeg hadde gjort denne serien fullkommen.

jeg prøvde faktisk å få til et lignende bilde som du nevner ovenfor her, når jeg tenker tilbake på turen. Men problemet var at jeg aldri fant et bra område for et slik bilde, så derfor ble disse tre bildene det beste jeg fikk til ut av omstendighetene!!

Ellers takk for kritikken!! :)

Lenke til kommentar
ah! Fin location Dan!

jeg prøvde faktisk å få til et lignende bilde som du nevner ovenfor her, når jeg tenker tilbake på turen. Men problemet var at jeg aldri fant et bra område for et slik bilde, så derfor ble disse tre bildene det beste jeg fikk til ut av omstendighetene!!

Ellers takk for kritikken!! :)

Her er noen eksempler på bilder som kunne blitt tatt.

post-144449-1231701098_thumb.jpg

post-144449-1231701125_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Uten å ta stilling til de tankene om komposisjon som dere sender mellom dere i de siste kommentarene: jeg synes i første rekke det er synd at konturene er blitt så borte pga mye lys. Ikke noe å gjøre med det, vel?

Nysgjerrig likevel, da: hvordan får jeg opp den fotoshoppede varianten som NorthPentax legger ut?? På min skjerm kommer det opp "attachment=275112:index_1.jpg" :hmm: . Sikkert latterlig enkelt for den som skjønner det, men altså temmelig kryptisk for meg :blush: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...