Glasscola2 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg hadde tatt broren i nakken og hevet han ut. Faren hadde jeg skjelt verbalt så hardt ut at han aldri hadde sagt nei til deg igjen. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Du er 17 år så du er jo umyndig. Når fyller du 18? Da kan foreldrene dine ryke og reise for da er du myndig og kan gjøre hva du vil, inkludert å flytte ut derfra.. Bo på bortebostipend hvis det er mulig eller flytt ut sammen med en kamerat. Du kan jo prøve å skaffe deg en jobb også. Kan umulig være bra for deg det å bo der. Finnes muligheter for å flytte som 17 åring også... Hadde det vært slik hjemme hadde jeg ikke akseptert det at all! Jeg hadde med nåde lånt bort PCen når jeg ikke er hjemme, så lenge den ikkje blir brukt til ting som JEG ikke har kontroll over. Du bør ta deg en prat med de som bruker den, og sette passord på PCen. De kommer til å bli sure men det går nok over. Det er din PC for dine penger!Stand and fight! Herregud, sånn kan ha da ikke drive på!Du får lage passord og nekte de all tilgang. Selvfølgelig kan man dele, men det er et privilegie og ikke underforstått at de kan bruke den når de vil, som de vil.. Jeg hadde tatt broren i nakken og hevet han ut. Faren hadde jeg skjelt verbalt så hardt ut at han aldri hadde sagt nei til deg igjen. Glad det finnes enkle løsninger på problemet hans... Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hvis du er litt datakyndig så installerer du Linux og sier at dette er OSet som skal brukes på din PC, skjønner de det ikke så får de la være å bruke PCen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det er ikke alltid like enkelt å flytte om 17-åring, dessverre. Penger, skyss og klesvask er blant de største problemene, og skolen tar også opp mye tid. Jeg også vil gjerne flytte ut, men det blir nok ikke med det aller første. Lenke til kommentar
Andrew-91 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det enkleste i første omgang er å få deg et passord. Har hatt en lignende situasjon hjemme. Alt skjedde liksom nede i kjellerstua. har 360en der og alle ville alltid være der. Har 2 yngre brødre og de vil også alltid bruke MIN pc som jeg kjøpte for mine penger. Jeg hadde heldigvis ikke så mye problemer med folka mine, men brødrene mine var en annen sak. De skulle bruke den hele tiden. til internettet, spill og mer... Jeg ble mildt sagt lei av hele greia. Jeg hadde passord, men jeg hadde sagt det til dem for å være grei og fordi jeg ikke gadd å skrive det for dem 30 ganger i døgnet... Til slutt ble jeg så lei at jeg skiftet passord uten at di fikk vite det og da skulle du hørt lyd. De ble ildsinte, men jeg sa at de fikk begynne å bruke far sin pc om så var. Jeg var lei av at de satt på min PC hele tiden. heldigvis skjønte faren min hvorfor jeg ble irritert. Etter en stund fikk de også en PC på deling oppe av far. det hjalp ikke, fordi den var ikke "god nok" og den var jo ikke i kjellerstua.... -__-' Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Og jeg som trudde jeg hadde problemer da morra mi røyka mens hu brukte pc'n min... Men det beste og enklese som har blitt nevnt til nå er vell et passord og ingen andre kontoer på pc'n Det var noe jeg ikke fikk til og stemme her. Hvordan kan du få stipend om faren din tjener 1 mill i året? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå