Gå til innhold

Den store NVIDIA 3D Vision tråden! (3D briller)

Fapse

Anbefalte innlegg

Har lyst på nvidia 3d vision.

Noe som anbefaler dette? :dontgetit:

Synd de alltid er utsolgt med bundle hos komplett :(

Jeg har brillene. Men PC'en streiket for lenge siden så bruker kun macbooken.

Brillene er til salgs, hvis dere vil ha skjermen også kan sikkert det også ordnes. Broren min som bruker den nå. Jeg har nok ikke pappesker og papirer men kabler briller, 3d boksen har jeg.

Noen i Oslo som er intr. i såfall?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

har samsung 3d tv og ps3, og god pc og ny skjerm, fra philips.

Noen som vet om briller som fungerer på både samsung-ps3 og nvidea 3d vision ??

Har ikke lyst og kjøpe for både pc og tv

Tror de sa noe tidligere i tråden om at 3d brillene fra nvidia støttes bare av nvidia sin driver på Grafikkortet.

så sannsynligvis ikke, antar jeg. Men kan ikke bekrefte da jeg er ukjent på 3d spill.

Lenke til kommentar

har samsung 3d tv og ps3, og god pc og ny skjerm, fra philips.

Noen som vet om briller som fungerer på både samsung-ps3 og nvidea 3d vision ??

Har ikke lyst og kjøpe for både pc og tv

Tror de sa noe tidligere i tråden om at 3d brillene fra nvidia støttes bare av nvidia sin driver på Grafikkortet.

så sannsynligvis ikke, antar jeg. Men kan ikke bekrefte da jeg er ukjent på 3d spill.

fy faen for en piss tjeneste, 3D ligger 15 år tilbake, og selskapene har seg selv og belønne .

3D vil alltid vere piss, jeg kjøpte ratt og 3D briller og kjøpte 3 (3D) spill, alt var piss bortsett fra Ico-Shadow of Colussus,

Men hørte at GT5 hadde beste 3D av alle PS3 spillene , Bullllllllllshit, 3D er 15 år tilbake og ingen burde kjøpe det, bare salgs piss, det eneste som fungerer er FILM!

OG MAN SKULLE ALDRI TRU DENNE FORBANNA BEDRIFTEN ALDRI KLARER OG GJØRE NOE MED DETTE PISSET!"!!!!.

FUck gaming 3D hold dere til filmer, dette er pure salgs bullshit, glad jeg fikke 200 kr rabatt på 3D brillene fordi jeg kjente selgeren.

Makan til piss har jeg aldri vert med på

Lenke til kommentar

GT5 i 3D er bare dritt, og det er vel resten til PS3 også. Men de beste spillene som er Nvidia 3D vision ready til PC er overhodet ikke det, det fungerer mye bedre enn film. Forøvrig fungerer de spillene best på en 120 hz PC-skjerm, håpløst å spille de på en 3D TV eller prosjektor.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Har selv en Acer H5360 projektor. 3d på den er helt fantastisk. Både for spill og film!

Har du prøvd å spille med på en PC-skjerm? Jeg har prøvd på min 3D prosjektor, og det er som dag og natt fra en PC-skjerm, trolig veldig enkelt og greit fordi man må spille spillene i 720p oppløsning på prosjektoren, noe som for meg er søppel oppløsning og gir laaangt dårligere bilde og 3D effekt, så totalt sett synes jeg det fungerte svært dårlig, på lik linje som GT5 til PS3.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Har ikke testet pc-skjerm nei. Antar at det er enda bedre. Massiv AA og høyere innstillinger vil kompensere en hel del for den lave oppløsningen. Lysstyrken kan også bli for lav med en projektor. Samtidig er 100" > 24"! :-)

Det er ikke feil å spille på 100" nei, jeg synes det fungerte så dårlig at jeg heller velger å spille i 2D. Men kan jo være at det var fordi jeg prøvde det på PC først;)

Lenke til kommentar

Tror det kommer litt an på projektoren også. Har veldig lyst på en av de siste til Epson. De kjører med en ekstrem refreshrate for at minst mulig lys skal gå tapt.

Jeg har en av de siste fra Epson, riktig nok ikke topmodellen, men 3D på den er utmerket alikevel. Dog i spill, må jeg nesten ha 3D effekten på null for å ikke få "ghosting", og da er det jo ikke vits =/

Lenke til kommentar

Rart. Hvilken modell har du? H5360 er omtrent uten ghosting. Det sies at dlp-projektorer omtrent alltid er det.

TW6000. Den er ghostfri i filmsammenheng, men i spill oppstår det når man skrur opp 3D innstillingene i Nvidia kontrollpanelet.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Føler at jeg er sist på ballen her men oppdaga at prosjektoren min har støtte for nvidia 3D Vision så tenkte at jeg skulle prøve å få kjøpt meg et kit men det virker ju umulig at finne et par begagnet.

Hvis noen her har et par 3D Vision briller + emitter liggende som de ønsker å kvitte seg med så gi lyd :) Eller om ni kan rekommandere noe sted der man kan få kjøpt dem for en rimelig penge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...