Gå til innhold

finner ikkje map-editor på pc versjonen!

thoerl

Anbefalte innlegg

:thumbdown: Eg finner ikke map editor på pc versjonen.

det står bakpå coveret at eg skal kunne lage egne baner men eg finner det ikkje.

Eg hadde gledet meg til å lage maps og no finner jeg det ikkje.

hva er galt eller hva er det?

TAKKER for svar :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror map editoren ligger som en egen fil i installasjons mappa til Far Cry 2

Det går ikke fordi han har postet under KONSOLL! Dermed Xbox 360 fordi han har postet videre under Microsoft!

Lenke til kommentar

Eg finner ingen ting i mappen bare profil og lagrete ting!

Tror du det ikke følger med pc?

Eg finner ingen ting i mappen bare profil og lagrete ting!

Tror du det ikke følger med pc?

Lenke til kommentar

Joda, det finnes på PC versjonen. Den skal bli installert sammen med spillet og skal enten ligge med Far Cry 2 på Start -> Alle programmer eller i installasjonsmappa til spillet. Hvis du fortsatt ikke finner det kan du spørre i riktig forum (PC forumet), da jeg ikke vet nøyaktig hvor den skal være.

Du har fått riktig svar her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1059735

Endret av Claes91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Joda, det finnes på PC versjonen. Den skal bli installert sammen med spillet og skal enten ligge med Far Cry 2 på Start -> Alle programmer eller i installasjonsmappa til spillet. Hvis du fortsatt ikke finner det kan du spørre i riktig forum (PC forumet), da jeg ikke vet nøyaktig hvor den skal være.

Du har fått riktig svar her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1059735

Og med dette stenges denne tråden. Dere kan fortsette i den andre tråden som også er postet i rett kategori, om det er nødvendig.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...