thoerl Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Eg finner ikke map editor på pc versjonen. det står bakpå coveret at eg skal kunne lage egne baner men eg finner det ikkje. Eg hadde gledet meg til å lage maps og no finner jeg det ikkje. hva er galt eller hva er det? TAKKER for svar Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 verste er vel at me ikkje veitt kva spel du snakkar om... Lenke til kommentar
thoerl Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 verste er vel at me ikkje veitt kva spel du snakkar om... det e far cry 2!! hehe Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Dette gjelder Xbox 360 siden du poster under: Spill > Konsoll > Microsoft Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 tror map editoren ligger som en egen fil i installasjons mappa til Far Cry 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 tror map editoren ligger som en egen fil i installasjons mappa til Far Cry 2 Det går ikke fordi han har postet under KONSOLL! Dermed Xbox 360 fordi han har postet videre under Microsoft! Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Selv om han har postet på feil forum kan jeg vel svare på spørsmålet hans fordet? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er jo bare noen som syns det er veldig gøy å gni inn at man har feilpostet. Lenke til kommentar
thoerl Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 tror map editoren ligger som en egen fil i installasjons mappa til Far Cry 2 Eg finner ingen ting i mappen bare profil og lagrete ting! Tror du det ikke følger med pc? tror map editoren ligger som en egen fil i installasjons mappa til Far Cry 2 Eg finner ingen ting i mappen bare profil og lagrete ting! Tror du det ikke følger med pc? Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Joda, det finnes på PC versjonen. Den skal bli installert sammen med spillet og skal enten ligge med Far Cry 2 på Start -> Alle programmer eller i installasjonsmappa til spillet. Hvis du fortsatt ikke finner det kan du spørre i riktig forum (PC forumet), da jeg ikke vet nøyaktig hvor den skal være. Du har fått riktig svar her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1059735 Endret 11. januar 2009 av Claes91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Joda, det finnes på PC versjonen. Den skal bli installert sammen med spillet og skal enten ligge med Far Cry 2 på Start -> Alle programmer eller i installasjonsmappa til spillet. Hvis du fortsatt ikke finner det kan du spørre i riktig forum (PC forumet), da jeg ikke vet nøyaktig hvor den skal være. Du har fått riktig svar her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1059735 Og med dette stenges denne tråden. Dere kan fortsette i den andre tråden som også er postet i rett kategori, om det er nødvendig. Endret 11. januar 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg