Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

pøbler brakk av speilet, bytte hele?

Jotun

Anbefalte innlegg

Ford Mondeo 04.

De brakk speilet slik at festet knakk, selve speil og hus er helt. Får ikke demontert dette, finner ikke ut hvordan eg skal få det til. Er jo motorisert og oppvarmet speil, så nå henger det i ledningen. Har fått noe av "rammen" rundt selve glasset løst, men det henger i 2 skruer. Går det an å fjerne selve glasset? Har prøvd, men er litt redd for å knuse/knekke det.

Håper Ford selger løse fester, for det blir så unødvendig dyrt å bytte alt....

HATER sånne folk som gjør slik som dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skiftet nettopp på en Mondeo fra 90-tallet en gang, der måtte det komplett speil til selv om bare festet var knekt. Er det ikke skruer fra insiden som holder festet? Vil anbefale å kobla fra ledningene, og tar bort speilet så ikke mer blir ødelagt.

Lenke til kommentar

Fikk demontert det gamle. Måtte bare bort med dørtrekket på innsiden så kom eg til koblingspunktet til kabelen.

Men måtte kjøpe helt nytt ja. Bortsett fra glasset. Så nå er utfordringen å få speilet over :)

Litt hell i uhellet. Oppdaget rust i døra under speilfestet, så nå skal de fikse det på rustgarantien.

Tar nå vare på det gamle speilet, for det kan jo tenkes at noen smeller borti det e.l og da kan eg jo bytte litt deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...