Gjest Trådstarter Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei! Forspillet er viktig! Hvilke erogene soner pleier/liker dere å tilfredstille/få tilfredsstilt? Kile øret, bite i øreflippen etc etc? Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Beklager, glemte å nevne at jeg mente kvinners erogene soner... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Om dette er ein undersøkelse så ser eg ingen grunn til gjesteposting. men eg ville si stryking. Endret 11. januar 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Innsiden av lårene, ryggen, halsen, nakken og alle de innlysende såklart. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Innsiden av lår, hals, ører og mage + de innlysende som kvinnedømme sier. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Beklager, glemte å nevne at jeg mente kvinners erogene soner... tissa Lenke til kommentar
Capria Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er det for obvious å si puppene? Ellers, magen, innsiden av lårene, rumpa, ryggen, nakken, halsen og.. vel, så og si overralt så lenge du gjør det rett :!: Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg