kmolse Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen som vet om noen av de aktuelle tilbyderne av digitalisering av super 8 smalfilm konverterer til HD format. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Antonio Stasi i Bergen har en som jobber hos seg med digitalisering i ganske høy kvalitet. De har laget sitt eget scannersystem, og får bestillinger fra andre siden av Atlanteren. Jeg vet ikke om de fremdeles gjør det, men jeg har ikke hørt noe annet. Lenke til kommentar
Spook Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg brukte Skramstad Smalfilm på Flisa til å digitalisere en del gamle Super 8 opptak for noen år tilbake og resultatet ble faktisk veldig bra. Billig var det også. Lenke til kommentar
3G Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 http://www.filmbiten.se/Prislista.html Du får maile dem og spørre. Det skal være et firma i Kristiansand også. Johs Lenke til kommentar
x3on Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Annbefaler: www.digitalisering.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå