KarmaZ Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Heei! Jeg holder på med en portal for kommunen nå, men med tanke på at jeg ikke har noe som helst erfaring med design og arbeid med å lage det, må jeg dessverre stille med blanke ark. Det jeg føler for å gjøre i starten rett og slett er bare å få anskaffet meg en gratis template som en mal. Dette med tanke på at uten designet får jeg liksom ikke startet. Har lett endel på Internett men føler jeg aldri kommer fram til den rette templaten jeg skulle trenge. Derfor lurer jeg på om det er noen her inne på forumet som vet om en side med masse forskjellige templates, i alle slags former - trenger nødvendigvis ikke være portal relaterte templater. Takkkk Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er dette fordi du ikke kan eller fordi du ikke er kreativ nok til å lage det? Bare tenkte på at du burde vel kunne dette om du skal lage en portal for kommunen .. Tror ikke det er så mange inne her som gir bort gratis sider, bruk heller et ferdig gratistemplate, men har du som regel ikke lov til å selge det da (altså ta penger for jobben) og siden du tar det fra har kopirettigheten! Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 http://www.freecsstemplates.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå