.Lagrange. Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Så, nå er jeg ferdig med spillet, og har tatt knekken på de som skal tas knekken på... Men jeg hadde jo egentlig lyst til å gå tilbake i spillet og utvikle meg mer, ta noen trophies osv. Går det an? Hvordan gjør jeg det? Eller er det toget gått nå? Gidder ikke starte HELT på nytt igjen, da ser jeg meg heller ferdig med dette spillet. Endret 11. januar 2009 av .Lagrange. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Tipper løpet er kjørt med mindre du har en save fra før du tok siste boss?. Har ikke spilt gjennom hele selv, men det er ofte slik. Endret 11. januar 2009 av tidus2k4 Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 ...ja jeg tenkte jeg var lur nå, men kom på at det var litt fram og tilbake med navn, nå når du sier det *fikser* Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 supert, no damage done for min del, jeg har slumpet over det før engang Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Gikk det eller ikke? måtte du begynne på nytt? Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Det er jo det jeg spør om. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å få fortsette? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Så, nå er jeg ferdig med spillet, og har tatt knekken på de som skal tas knekken på... Men jeg hadde jo egentlig lyst til å gå tilbake i spillet og utvikle meg mer, ta noen trophies osv. Går det an? Hvordan gjør jeg det? Eller er det toget gått nå? Gidder ikke starte HELT på nytt igjen, da ser jeg meg heller ferdig med dette spillet. Hvis du har en save før du starter sekvensen hvor du skal beskytte lillesøstera, finnes det håp for deg, men hvis ikke, da må du starte hele spillet på nytt. Jeg savet før, og da kunne jeg bare gå inn i ubåten og reise tilbake til de banene jeg ville. Men du må jo starte spillet på nytt igjen hvis du vil ha troféet "I Chose The Impossible" (om du ikke allerede har det) Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Må sjekke.... Urk. Tror neppe jeg velger det umulige, men det er jo en del andre jeg rett og slett ikke fikk tid til før jeg plutselig står og skal ta knekken på noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå