mariku3 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Bare lurte på om noen viste om noen ingredienser på å lage spylukt? Takk vist noen har noe slikt haha xP Endret 11. januar 2009 av mariku3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ta 1stk fing og stikk langt ned i halsen til noe kommer opp, tilsett gjerne litt krem. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Kryddersmør. Fåes kjøpt i butikker. Tilbehør til fisk. Vi måtte lage noe slikt i heimkunnskapen en gang, det stinka spy på halve skolen! EDIT: Forumet fikk hikke, og det jeg skrev ble skrevet i 3 kopier... Moro :-) Endret 11. januar 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Rainbow Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Trikset hvis du skal lage realistisk spy er ta boller, kjeks og havregryn. Riv opp bollene og smuldre kjeksene sammen med havregryn. bland oppi litt vann til du får en konsistens du er fornøyd med. For å få lukten tilsetter du eddik (og evt øl om du har det). Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hva med både øl og eddik da?? Endret 11. januar 2009 av kolio3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Trenger ikke blande kjemikalier. Bare kjøp en liten dose kryddersmør, det er nok til å stinke ut klasserommet med margin:-) Vet ikke om det selges overalt, men om du får tak i det, selges det innpakket i sånne bittesmå plastpølser som er forseglet i endene. Trenger ikke blande kjemikalier. Bare kjøp en liten dose kryddersmør, det er nok til å stinke ut klasserommet med margin:-) Vet ikke om det selges overalt, men om du får tak i det, selges det innpakket i sånne bittesmå plastpølser som er forseglet i endene. Trenger ikke blande kjemikalier. Bare kjøp en liten dose kryddersmør, det er nok til å stinke ut klasserommet med margin:-) Vet ikke om det selges overalt, men om du får tak i det, selges det innpakket i sånne bittesmå plastpølser som er forseglet i endene. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg hørte i kjemien om noen som hadde fått til å fremstille en sånn fæl lukt kjemisk ved hjelp av smørsyre. Jeg ville ikke gjort dette. De som eventuelt skulle forsøke, gjør dette på eget ansvar! Lenke til kommentar
o0 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kan jeg få spørre hva du har tenkt å gjøre med spylukten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå