FDviking Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei, har en gammel mobil liggende som jeg ikke bruker med nesten 1000,- på (hadde young-talk på den før) Finnes det noen sider man kan bruke mobilpenger på å kjøpe ting, noe annet enn bare mobilspill og ringetoner jeg kan bruke det på? takker for svar Lenke til kommentar
Kmkh Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg tror du kan si opp abonnementet og få pengene utbetalt. Mot et lite gebyr og at du ikke har binding da.. Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvis pengene på dette Young Talk-abonnementet ble innbetalt utenfor avtaletiden vil du få de utbetalt hvis du sier opp abonnementet. Hvis de ble innbetalt i avtaletiden kan du eventuelt endre til kontantkort, og da kan du bruke opp saldoen uten at du må betale inn no mere. Så vidt jeg vet finnes det ikke noe som heter "mobilpenger", så pengene kan kun brukes til trafikk, som for eksempel samtaler, SMS, MMS, datatrafikk eller innholdstjenester. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Skriv deg opp på jamba! Neida, ta deg en lang telefonsamtale med noen du bryr deg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå