BerntBerntsen Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Tar heller antec nine hundred men burde jeg ike ha trådløst tastatur og mus? Lenke til kommentar
Chrisjoo Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 må legge til at du ikkje vil ha tråløst tastatur og mus!!! vertfall ikkje til spill!!!ka skal di med antec 1200?? ana du kor svææært det er? det er fantastisk kjøling i det men eg kan ikkje tenkte meg at du treng et så stort kabinett. jæævlig fet post, sykt bra spørsmål xDD Er du gamer og vet at trådløs tastatur og mus ikke er lurt så er du skikkelig rå gamer må jeg si:P nææt Uans, hvis pcen din blir varm så kan iaf alle Geforce kortene om du laster ned Ntune justere vifta på kortet opp fra 35% idle til 100% slik at det bråker no jævlig, men hører du alltid på høymusikk som meg merker du det ikke =) Lenke til kommentar
BerntBerntsen Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Det med lyden er ikke å jævlig stress men det me tasatur og mus er stress. HAter alle de ledningene. Det er derfor jeg velger trådøst, men hvorfor er det dårlig med trådløst tastatur og mus for gameere, har aldri hatt no problemer når det gjelder det ass. Hva er lism stresset`? Lenke til kommentar
Chrisjoo Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Det med lyden er ikke å jævlig stress men det me tasatur og mus er stress. HAter alle de ledningene. Det er derfor jeg velger trådøst, men hvorfor er det dårlig med trådløst tastatur og mus for gameere, har aldri hatt no problemer når det gjelder det ass. Hva er lism stresset`? musa veier 4kg.. Dårlig respons? plutselig tom for batteri ? skjipt hvis du er seriøs i wow da.. eller andre spill gamer ikke noe nå, men før var det endel cs.. hadde trådløs for lenge siden da den gikk tom for strøm, så fløy musa inn i veggen i 900km/t og alt plastet fløy til alle sider, ble det ny mus med ledning =) hvis du vil ligge bakover i chille i sofaen og game, kan du kjøpe USB forlenger da =) det er ganske chill... Endret 11. januar 2009 av Chrisjoo Lenke til kommentar
BerntBerntsen Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 det koster mindre også ikke sant? Kan du anbefale meg et som er på den netshop linken? http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=106517 Lenke til kommentar
Chrisjoo Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 det koster mindre også ikke sant? Kan du anbefale meg et som er på den netshop linken? http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=106517 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=107524 Den musa MX 518, bruker jeg... har 2 ekstra knapper på siden, du skal stille sensen på toppen.. koster sånn 300 kr eller no, døds digg billig og grei mus. vært kåret til beste gaming mus hvis jeg ikke husker feil.. den tåler og bli slått og kasta osv =) Jeg er ikke spesielt fan av de der rip off Service greiene, det meste går på garantien hvis det er noe feil på pcen din i begynnelsen.. så, og hvis du gamer kan vennene dine hjelpe deg hvis du har problemer med pcen din. 2sec skal jeg se igjennom lista di Lenke til kommentar
Chrisjoo Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Ehh, fjern den musa og legg til MX 518 mus også hvis det tastaturet ikke har Multimedia knapper, som åpne "windows media player/winamp o.l.) og volum opp og ned og bytte sanger stop og play osv. så ville jeg gått for en logitech tastatur som har det.. Um, pc høytalere er jo drit da:P ? Du flytter jo ut endag, gjør som meg kjøp Hifi anlegg.. med skikkelig trøkk i =) Funker som faen til pc høytalere.. http://www.hifiklubben.no/produkter/hoeytt...talere_sort.htm De har jeg som pc høytalere liksom =) Er ikke så fan av den service greia nei, synes det er bortkasta penger vet ikke 110% men ville hatt litt større PSU 650watt? Også bytt ut ram brikkene til noen som har 1066Mhz eller 1333Mhz =) 800 er litt lite.. Endret 11. januar 2009 av Chrisjoo Lenke til kommentar
BerntBerntsen Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 men tastatur da? Lenke til kommentar
Chrisjoo Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 men tastatur da? Se på det jeg skrev, skrev noe nytt osv. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=100795 tastatur.. har det, men har plastikk knapp opp og ned som volum, litt finere.. du kan jo se om du finner det =) men det tastaturet er chill Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Du farer med vås igjen Chrisjoo - det er ingen DDR2 som støtter 1333MHz. Hovedkortet han har valgt støtter DDR2- minne, ikke DDR3. Høyeste offisielle støtte for kortet hans er 1066MHz. PSUen hans på 650W er nok til det oppsettet der. Trenger ikke overkill. Det er fornuftig å velge en høyere ratet PSU hvis han skal kjøre Crossfire osv. Lenke til kommentar
Chrisjoo Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Du farer med vås igjen Chrisjoo - det er ingen DDR2 som støtter 1333MHz. Hovedkortet han har valgt støtter DDR2- minne, ikke DDR3. Høyeste offisielle støtte for kortet hans er 1066MHz. PSUen hans på 650W er nok til det oppsettet der. Trenger ikke overkill. Det er fornuftig å velge en høyere ratet PSU hvis han skal kjøre Crossfire osv. åja så hvis jeg sier 1333 mhz så kan han ikke bytte hovedkort som støtter det også? åja nei det funker jo ikke, hadde for liten psu selv. bedre med overkill der eller noe som funker helt greit? Lenke til kommentar
BerntBerntsen Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 "Er ikke så fan av den service greia nei, synes det er bortkasta penger vet ikke 110% men ville hatt litt større PSU 650watt? Også bytt ut ram brikkene til noen som har 1066Mhz eller 1333Mhz =) 800 er litt lite.." Hvilken psu skal jeg ta, og hvilket ram kort? Og ossen veit du at de vil passe sammen med alt det andre? Mener du at det er dårlig at netshop bygger den for meg? Lenke til kommentar
Chrisjoo Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) "Er ikke så fan av den service greia nei, synes det er bortkasta penger vet ikke 110% men ville hatt litt større PSU 650watt? Også bytt ut ram brikkene til noen som har 1066Mhz eller 1333Mhz =) 800 er litt lite.." Hvilken psu skal jeg ta, og hvilket ram kort? Og ossen veit du at de vil passe sammen med alt det andre? Mener du at det er dårlig at netshop bygger den for meg? Sorry skrev ikke spesifik nok, skrev bare det jeg tenkte.. PSU passer uans, men som han sier og hvis han er sikker så holder PSU som er strømforsyningen din.. De setter den sammen det er ikke problemet, den 1 år service jeg mente, har du ikke peiling og liker å mekke er det nok greit å ha den der.. På hovedkortet du har valgt står det DDR2, hvis du velger DDR3 kan du velge nyere RAM som er DDR3, nytt opplegg som er raskere.. ikke akkurat nødvendig da =) Uans når de bygger så passer de jo på at det passer sammen og ville ringt deg om noe ikke skulle passe, men alt du har valgt nå passer sammen. F.eks dette minnet funker =) http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...px?plid=103073# Det er da 4GB, raskere enn 800Mhz, DDR2. det passer sammen med hovedkortet ditt Endret 11. januar 2009 av Chrisjoo Lenke til kommentar
BerntBerntsen Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Tusen takk men uansett hvis jeg skulle ha ddr3 eller hva faen ville det kostet mer og det kan jeg ikke, det er mye penger allerede Takk for hjelpa....Men hvis jeg ville hatt enda bedre psu, hvilken av de måtte jeg valgt? Lenke til kommentar
Chrisjoo Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tusen takk men uansett hvis jeg skulle ha ddr3 eller hva faen ville det kostet mer og det kan jeg ikke, det er mye penger allerede Takk for hjelpa....Men hvis jeg ville hatt enda bedre psu, hvilken av de måtte jeg valgt? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=49661 eller http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=114349 Spørs hvor mye du vil bruke osv. =) Ingen spesielle forskjeller på PSU egentlig, bare det er ATX slik at det er riktige kabler osv. Lenke til kommentar
BerntBerntsen Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Tusen takk men uansett hvis jeg skulle ha ddr3 eller hva faen ville det kostet mer og det kan jeg ikke, det er mye penger allerede Takk for hjelpa....Men hvis jeg ville hatt enda bedre psu, hvilken av de måtte jeg valgt? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=49661 eller http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=114349 Spørs hvor mye du vil bruke osv. =) Ingen spesielle forskjeller på PSU egentlig, bare det er ATX slik at det er riktige kabler osv. Kikk på denne linken.... http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=106517 Scroll nedover og se på PSU, hvilken av de må jeg ta? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Min soleklare anbefaling er Corsair eller Mist.. 650W er nok. Skal du derimot en gang i fremtiden kjøre Crossfire-oppsett (eller SLI i en annen maskin), og overklokke riggen din, da kan du sikte høyere enn 650 W. Når det gjelder kabinett bør du velge et som du er fornøyd med utseendemessig. For å snakke litt om tastatur/mus, og hvorvidt dette skal være trådløst eller ikke så kan jeg si følgende: Velg med ledning hvis du er eller skal bli hardcore gamer - og da snakker jeg skikkelig hardcore gamer - ikke wannabe hardcore gamer - for de finnes det mange av. For de aller fleste vanlige gamere, som vel gjelder de fleste av oss her, så vil trådløs mus/tastatur være like bra. Jeg har gamet i mange år med trådløst, og også prøvd med ledning - og min erfaring er at dette har null og niks å si. Verdenseliten i gaming vil nok ha en fordel med ledningsbaserte mus/tastatur, men så vidt jeg vet er det ingen her på forumet som stiller i den klassen. Endret 11. januar 2009 av Rayline TWB Lenke til kommentar
BerntBerntsen Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Okay. Men alle liker vel Antec Nine Hundred? Jeg velger kablet tastatur og mus. De er ltt billigere og jeg bryr meg ikke så mye om det er trådløst eller kablet. Men da blir oppsettet mitt slikt da: 1 stk. Produksjon og testing av PC stasjonær (På lager 100+) 1 stk. NetShop 3 års PC garanti for stasjonære/kampanje modeller (På lager 20+) 1 stk. Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case ATX miditower u/PSU (På lager 20+) 1 stk. MIST, 650W, avtagbare kabler, Rev.3 - Ny versjon, ATX 2.2, med kabel kit (På lager 100+) 1 stk. ASUS P5Q Deluxe, P45, Socket-775, DDR2 ATX, 2xGbLAN, Firewire, 3xPCI-Ex(2.0)16 (På lager 4) 1 stk. Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz Socket775 6MB, BOXED m/vifte 1333Mhz (På lager 20+) 1 stk. Mushkin DDR2 4GB extreme Performance XP2-8500 2x2048MB 1066MHz. (5.5.5.15) (Ubekreftet 12.01.2009) 1 stk. Samsung 750 GB 7200RPM S-ATA2 32MB HD753LJ Spinpoint F1 (Ubekreftet 13.01.2009) 1 stk. Club3D HD4870 OC 512 MB GDDR5 PCIe 2.0 ATI RV770 XT, GS800 MHz, 2xDVI,HDMI (På lager 12) 1 stk. Optiarc / NEC DVD-brenner AD-7220A-0B IDE Dual layer, sort bulk (På lager 2) 1 stk. Microsoft Windows Vista Home Premium OEM Norsk versjon 64-bit DVD-versjon, SP1 (Ubekreftet 14.01.2009) 1 stk. LG W2452T-PF 24" LCD Wide Sort glossy 1920x1200, 5ms, 800:1/10000:1, DVI (Ubekreftet 16.01.2009) 1 stk. D-Link DWA-547 Trådløst PCI, 802.11n 802.11b/g/n, Rangebooster (På lager 9) Lenke til kommentar
Chrisjoo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Tror du blir ganske så fornøyd =) Lenke til kommentar
BerntBerntsen Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Okay....takk for alle svar, hvi det er noe mer jeg burde bytte ut så bare skriv i vei:D Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå