Gå til innhold

Burde man ikke tatt hintet i Oslo?

Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-82119

I tiden før bråket i oslo stod det store annonser i bl.a dagbladet hvor blitz med flere inviterte til bråk til støtte for gaza.

Når jeg ser koblingen palestina og blitz så lyser det vold og bråk mot meg, og for meg var det en selvfølge at det kom til å bli helvete i oslo.

Så fikk man ytterligere bekreftet mistankene når man hørte at blitz inviterte voldelige demonstranter til å lage helvete igjen.

Allikevel møtte masse naive folk opp og var sjokkerte over utviklingen...det hadde de selvsagt? aldri forventet.

Hallo? Manglet de totalt dømmekraft og gikk inn i en "barn av regnbuen" rus slik at de ikke kunne se forbi skylappene hva som garantert kom til å skje?

Har også mistanke om at avisene trykket invitasjonene fordi de visste at det ville bli bråk da og at det ville gi dem noe å skrive om.

Avisene av alle burde visst bedre, de har nok av arkivmateriale til å se hvordan det har gått før.

Og demonstrantene? Hvor naive er DE da?

EN kødde-sms om mcdonald og de går totalt bananas mot kjeden?

Skjønte virkelig ingen spøken?

Enda en bekreftelse på at ikke de smarteste deltok....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ankh: Det var vel ikke spesielt mange som trodde at lørdagen kom til å gå fredelig for seg selv om det nok var noen som håpte på det. Og var mange vakter fra demonstrantene sine side som prøvde å sørge for at ting ble så fredelig som mulig. En slik situasjon tror jeg er svært vanskelig å holde fredelig pga at det umulig å unngå at det er noen pøbler der og gruppepsykologien er utrolig sterk.

Men jeg skjønner ikke helt hva du skal fram til?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...