Gå til innhold

BK: portrett, come get some


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tusen takk..

 

grunnen til at jeg velger å ha noe glattere hud en andre er pga sjangeren. Teksturene er der ;) og ikke smurt utover.

Jeg skjønte det da vet du :)

 

Beklager at jeg ikke har mer å bidra med. Er egentlig ikke noen tilhenger av genren, og da er det lett å feile i kommentarene. Kommentarene blir da lett gitt på feil premisser.

Lenke til kommentar

Jeg har vært innom nettsidene dine flere ganger, du lager gode bilder og etter det jeg kan/vet, så er du flink i din sjanger.

Jeg liker bildene dine, eller skal jeg si at jeg liker utseende på jentene? :dribble:

Men har dessverre ikke mye peiling på mote etc. Kanskje vi skal spørre Jan Thomas? :sick:

 

Bruker du andre nettsider(BK) enn akam for å få feedback?

 

 

 

btw: Det står fotofashioin i signaturen din.

Endret av NorthPentax
Lenke til kommentar

Liker det ikke så veldig.

Det jeg ikke liker er;

Øyevippene blir litt for mye fjærpynt for meg her; du har masse bilder det funker på; men her funker det ihvertfall ikke for meg.

 

Lyset bommer også ganske mye her; ser du har en lyskilde bakfra / fra siden, som kommer inn og belyser nesen feil. Slik lyset treffer nå, blir nesen breiere, og det blir litt feil. Lyset treffer / tegner også kinnbeinet dårlig og det treffer heller ikke håret. Så er usikker på hva du vil med det?

 

Dette pluss at du får lite fine skygger under hennes venstre øye gjør at det ikke funker for meg.

 

Det som funker er poseringen; men jeg usikker på om du kanskje burde kutte litt på toppen toppen kanskje får fram øynene litt bedre?

Tror kompen blir betre da =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...