PoMsERaZe Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 har problemer med kjøling har en kabinet vifte... noen anbefalinger om hvor jeg kan sette et par til? det er et midi tower.. tenkte helt nede i hjørnet nedfor hardiskene å få lagd meg en litn dings å ha to kraftige vifter i som kan kjøle ned mitt varme kd-7 kort.. tips meg gjerne om noen bedre løsninger Lenke til kommentar
mbst Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Personlig solgte jeg mitt NC midi-kabinett, det ble rett og slett for varmt. Kjørte stabilt, men jeg likte ikke tempen. Vel.. et lite tips (dersom du ikke vet det alt). Dempematta nede foran er avtagbar. (Den passer også i bakkant, men det er vel ikke så lurt å feste den der heller, da stenger det jo bare lufta inne igjen). Du kan jo ta av (skjære av) litt av plasten nede foran (ikke i front, men på undersiden av frontdekslet). Dette kan jo hjelpe litt. Ellers kan det være en idé å kutte av litt metall der hvor viftene er festet, det er for mye metall og for lite luftehull der. Lenke til kommentar
PoMsERaZe Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 takker skal teste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå