simen236 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nå har jeg fått et nytt problem. Når jeg skal partisjonere hardisken, altså lage en ny partisjon, går det ikke an å lage en ny partisjon på over 3GB. Hva faen. Jeg skal jo installere Windows 7 som er på 16GB?Harddisken min er jo på 320GB. Det står noe om at mengde redusert plass kan bli begrenset hvis øyeblikksbilder eller sidevekslingsfiler er aktivert på volumet. Det står også at en sidevekslingsfil er aktivert. Hver så snill, jeg trenger hjelp! Lenke til kommentar
War Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er vel bare 3BG ledig da. Du skulle ha laget en partisjon når du la inn første OS og ikke gitt den alt. Jeg anbefaler ikke å ha dualboot 2x windows på en harddisk selv på 2 partisjoner da begge ikke tar hensyn til annet på disken under install og enkelte filer overskrives av den siste installen. Lenke til kommentar
simen236 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 hvordan lager jeg en ny partisjon når jeg installerer et OS? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det gjøres i installasjonsprogrammet. Installerer du på en ny disk så kommer du jo ikke utenom å måtte lage minst en partisjon. Svaret på det første spørsmålet ligger i den andre tråden din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå