Deadringer Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei. Jeg har flere enkelt .avi filer på pcen som jeg gjerne skal brenne ut på dvd og se på dvdspilleren min. Greia er at jeg ikke veit hvordan jeg konverterer flere enkeltfiler til en dvdfilm, kun en og en til en dvd. Noen som vet om kjekke program til dette? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei. Jeg har flere enkelt .avi filer på pcen som jeg gjerne skal brenne ut på dvd og se på dvdspilleren min. Greia er at jeg ikke veit hvordan jeg konverterer flere enkeltfiler til en dvdfilm, kun en og en til en dvd. Noen som vet om kjekke program til dette? Hvilket program bruker du til å ta en og en fil da? AVS Video Converter http://www.avs4you.com/index.aspx tror jeg kan endre filer, men det koster noen $... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg har konverteringsprogram, jeg lurer bare på hvordan jeg får flere forskjellige dvdfiler(VideoTS-greiene) inn på dvden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå