Roadrunner94 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 skjermkortet mitt hyler uten grunn det er et geforce 9800GT når jeg instalerte skjermkortet kom det opp ei feil melding at den ikke fikk nok strøm så jeg kjøpte en ny PSU Corsair TX650W koblet alt opp rett så skruddet jeg på pcen forsatt hyler den men nå kom ikke noe feil melding så ka er problemet kan noen HJELPE meg takk Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hmm,har du mulighet til og prøve kortet i en annen pc?Kan jo være kortet som er kaputt. Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 ska prøve det takk Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 deffiner hyler er ifta som støyer eller kommer det en rar lyd? Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 det er en tyn høy lyd det er ikke vifta som lager lyden Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 skjermkortet mitt hyler uten grunn det er et geforce 9800GT når jeg instalerte skjermkortet kom det opp ei feil melding at den ikke fikk nok strøm så jeg kjøpte en ny PSU Corsair TX650W koblet alt opp rett så skruddet jeg på pcen forsatt hyler den men nå kom ikke noe feil melding så ka er problemet kan noen HJELPE meg takk Eneste grunn jeg vet om for slik hyling er at du ikke har koblet til ekstra strøm på skjermkoret. Det er normalt 4 eller 6 pins kontakt(er) i bakkant av skjermkortet og disse MÅ være tilkoblet. Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 har 6 pin og den er koblet til Lenke til kommentar
Noble Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vet at flere av Geforce sine kort sliter med hyling på grunn av dårlig spenningsregulator(?). Mitt GTX260 hyler i det minste ved ekstrem belastning (Feks F@H sin GPUklient). Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 PSUen min er helt ny så det er ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå