Gå til innhold

Steder jeg bare må besøke i Florida?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal rundt 3 uker til Florida i Mars. Det jeg lurer på er om noen har noen steder vi bare må innom. F.eks. resturanter, aktiviteter (vannscooter kjøring??) parker, osv osv.

 

Vi skal først innom Orlando hvor vi skal være ca. 1 uke før vi kjører videre til Fort Lauderdale/Miami. Det er rundt disse områdene jeg kunne tenkt meg litt informasjon om plasser vi må besøke :)

 

Vi har var på samme tur ifjor, men vi hadde ikke undersøkt så veldig, så det ble bare alle de store parkene og slikt. (Disney osv)

 

Vi har bestillt til "Discorvery Cove" hvor vi skal svømme med delfiner, så skal vi også innom Seaworld. Håper noen har noe bra på lager =)

Endret av DSG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden dere likevel er i Miami-området vil jeg anbefale dere å kjøre til Key West. Det er en fin kjøretur og et fint sted. Vi overnattet der to netter før vi kjørte tilbake.

 

Tiden i Ft. Lauderdale brukte vi stort sett til sol og bading. Sawgrass Mills kan være noe hvis det er noen som vil på shoping i Ft. Lauderdale.

I Ft. Lauderdal er det bare en liten tur til Everglades hvor du kan være med på båttur. Ikke hver dag man kjører båt med en alligator like ved siden av.

 

Vi var også i Discovery Cove og det er å anbefale (selv om det er dyrt). Litt spesielt å henge på en delfinrygg :-)

Lenke til kommentar
Siden dere likevel er i Miami-området vil jeg anbefale dere å kjøre til Key West. Det er en fin kjøretur og et fint sted. Vi overnattet der to netter før vi kjørte tilbake.

 

Tiden i Ft. Lauderdale brukte vi stort sett til sol og bading. Sawgrass Mills kan være noe hvis det er noen som vil på shoping i Ft. Lauderdale.

I Ft. Lauderdal er det bare en liten tur til Everglades hvor du kan være med på båttur. Ikke hver dag man kjører båt med en alligator like ved siden av.

 

Vi var også i Discovery Cove og det er å anbefale (selv om det er dyrt). Litt spesielt å henge på en delfinrygg :-)

 

Sawgrass Mills er et helt utrolig kjøpesenter! Everglades var vi også i... utrolig kjekt å sitte på i "windboats". :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...