Ottesen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Heisann... Fattern har en ny bærbar pc, og han har et problem jeg ikke finner ut hvordan jeg skal løse. Pc'n er en Acer og har windows Vista... Enten så komemr vi ikke inn i windows, pc'n stopper helt akkurat der man vanligvis skal se skrivebordet. Alt er svart utenom at vi kan se musepekeren. Visst vi er så heldig å komme inn i windows så tar det bare 1-3 min så blir det bluescreen og vi får opp meldingen 0x0000007b. Jeg føler jeg har prøvd alt jeg selv kan her nå, har lest endel om problemet. Har prøvd å forandre på ting i regedit som jeg leste noen hadde gjort uten hell. Jeg rekker ikke være i windows lenge nok til å ta noen som helst scan, rekker ikke hijack,combofix eller noe som helst. I safemode nekter programmer å starte Prøvde også å legge inn en annen windows, men får bluescreen med engang installasjonen skal begynne... Help... ? Mvh Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Da er det vel et hardware problem siden du har prøvd og reinstallert. Prøvd og kjørt en Linux Distro? Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Har fått med meg at noe har dette problemet pga hardware, feks hardiskledningene, men bluescreen kommer opp til litt forskjellige tider... Er bare 1 hardisk også visst det relevant. Linux Distro har jeg aldri hørt om, skal søke litt på det Takk for svar Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Denne er "grei": http://www.ubuntu.com/getubuntu/download Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Problemet er nok at jeg ikke kommer så langt så jeg får begynt installasjonen av det engang... får bluescreen tidlig. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ja da må du nok levere den tilbake til butikken. Garantisak. Du skal ikke betale en dritt! Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Da prøver vi på det, takk Lenke til kommentar
kurtegutt Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 0x0000007B: INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE. Mest sannsynelig så har du problemer med hdd. kan være disken i seg selv eller dårlig kontakt. Er maskina ny så gå å lever den inn der du kjøpte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå