-Tord Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei! Nettopp bygd ny PC, og grafikken i spill oppfører seg litt merkelig. I en del spill får jeg artifacts, i andre ikke. Merker det spesielt godt i Fallout 3, der det er ekstremt plagsomt, mens i andre spill opptrer det i mindre grad. Masse hvite streker og trekanter som danser rundt på skjermen. Skulle gjerne vist et bilde, men det vises ikke på screenshot, og hvis jeg fotograferer skjermen blir bildet dårlig, i tilleg til at problemet ikke vises ordentlig fordi det bare er ca. 1 glitch per frame (men med høy fps opptrer mange på skjermen så å si samtidig). Det jeg lurer på er om skjermkortet mitt er ødelagt slik at jeg må bytte det. Grunnen til at jeg lurer er fordi problemene bare oppstår i noen spill, og alt fungerer fint når jeg ikke spiller. Strømfosyningen er stor nok, og jeg har prøvd med tre forskjellige drivere, uten at det hjelper. Også prøvd med massevis av foskjellige instillinger, både i Nvidias kontrollpanel og i spill. Temperaturer er <65 grader ved load, jeg tror kortet var sånn allerede da jeg fikk det. På forhånd takk! Lenke til kommentar
fflex Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Høres veldig ut som artifacts - som regel kommer av varmeproblemer. Så tror nok det bør ersattes. Også logisk at det kommer i spill, da blir kortet varmere. Endret 11. januar 2009 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå